NA Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Ok, godt å høre Da blir det sikkert en tur nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 En del staslige biler som kommer nå, men mangler fortsatt en god del BMW'ER!!! kom igjen folks, redde for å bruke barnet deres på bane eller bare redde for og bli kjørt ifra? Hva slags treff er dette egentlig? Lov med litt sladding høres ut som ett herjetreff med sjåfører som kjører som sirkusdyr. Hva med de som kjører spor og ikke har lyst til å få en som skal sladde i siden? Min erfaring fra sånne treff er at sjåførene har så godt som null ide hva de driver med og kan finne på de utroligste ting. Altså ikke så gøy for oss som liker å kjøre spor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 De er vel ikke så glad i sladding på rudskogen så det går vel greit. Noe blir det uansett. Jeg skal ned den dagen og jeg skal kjøre spor. Idial spor vet jeg ikke om jeg kan enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Ok, godt å høre Da blir det sikkert en tur nedover Ring meg hvis du skal melde deg på da så har jeg deg på lista. En del staslige biler som kommer nå, men mangler fortsatt en god del BMW'ER!!! kom igjen folks, redde for å bruke barnet deres på bane eller bare redde for og bli kjørt ifra? Hva slags treff er dette egentlig? Lov med litt sladding høres ut som ett herjetreff med sjåfører som kjører som sirkusdyr. Hva med de som kjører spor og ikke har lyst til å få en som skal sladde i siden? Min erfaring fra sånne treff er at sjåførene har så godt som null ide hva de driver med og kan finne på de utroligste ting. Altså ikke så gøy for oss som liker å kjøre spor Slapp helt av, den nye banen er STOOOOR iforhold til hva den gamle banen var, og da plass til fler biler. Nå har jeg 20 påmeldte og nekter å tro at vi tipper 45-50 biler til den 22. som bare er en liten uke unna. det er et treff for alle, men sålangt bare "erfarte" sjåfører som har vært på bane før som har meldt seg på. Reglene kommer til og være som i fjor da vi arangerte kjøring på skogen og de som Rudskogen motorsenter kommer med. Altså: Sladding i svinger kommer til å skje, men rettursladding og villmannskjøring vil bli slått ned på med svartflagg. Dette er ikke et treff som "frikjøring" på Gatebil, men Sladding kommer til og skje. Jeg blir veldig overraska hvis du ikke klarer å kjøre spor den dagen her for som sagt, banen er stor, ikke veldig mange påmeldte, regler som begrenser "Alm" kjøring og du har en hel dag på bane uten kø i pit'n For dere som SKAL ha med et ekstra sett med bak dekk så blir dere ikke flagga av for en sladd i langsvingen og i nye slakteren, men bare ha i bakhodet at det ikke er et driftetreff Savvi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Dette hørtes knall ut! En dag med MASSE kjøring ser det ut som.. Er det mulig å betale ved ankomst?? Er veldig usikker på om jeg klare å ta meg fri, men skal gjøre ett forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Dette hørtes knall ut! En dag med MASSE kjøring ser det ut som..Er det mulig å betale ved ankomst?? Er veldig usikker på om jeg klare å ta meg fri, men skal gjøre ett forsøk. Det går ann det hvis du ikke kan gi meg besked før den 22. noen må gjøre det sånn pga. jobb etc. men ser helst at folk forhånds påmeldes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Mottatt betaligen fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Mottatt betaligen fra meg? Det har jeg veitu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Støykravet er 95dB eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Støykravet er 95dB eller? 100db ved teknisk og 114db på banen mener jeg det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Såpass ja. Mulig jeg og en annen kamerat kan komme, men jeg vet ikke åssen det går med jobb osv. Det er mulig å betale der oppe evt eller? Tør ikke brenne av 1000spenn hvis jeg ikke rekker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Såpass ja. Mulig jeg og en annen kamerat kan komme, men jeg vet ikke åssen det går med jobb osv. Det er mulig å betale der oppe evt eller? Tør ikke brenne av 1000spenn hvis jeg ikke rekker det.. Jada, det går greit det. prøv å gi meg beskjed før onsdag 20. seinest torsdag 21. må ha styr på alle som kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Den er god. Skal gi beskjed nærmere jeg. Kan bli moro å få prøvd E30n med nye motoren på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Hadde vært knallgøy dette Lykke til folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Hadde vært knallgøy dette Lykke til folkens! Bare å kaste seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå