karl92 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hei. Jeg må muligens bytte førerstolen i min E39 da det virker som jeg sitter veldig skjevt i den. Det merkes spesielt godt i svinger som er litt krappe. Da er det gjerne slik at om jeg svinger krapt mot høyre holder stolen min meg perfekt, men om jeg svinger krapt til venstre så holder jeg på og fly ut. Det kjennes også bare ikke rett ut når jeg sitter i den generelt. Spørsmålet er, er det en vanskelig opperasjon og bytte førerstol, og hvor lang tid vil det gå ca? Er det forestten noen som vet hvor det er mulig og få tak i en førerstol i beige skinn til en ikke så altfor dyr penge?
Mikael-B Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Det er utrolig simpelt. Hvis du har varmesete må du klippe ledningen der og lage en overgang så du kan koble det på igjen. Så er det fire torx skruer, to foran og to bak. De finner du ved å dra setet hhv. bakover og forover, og ved å løsne på den lille lista som er ved skinna. Hør med Bildesign.no. De har mye skinninteriør til BMW.
Robin L Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 hvorfor skal han klippe ledningen til varmesete? er jo også ledning til beltestrammer husk. så ikke skru på tenningen med setet ut. helst ta av batteriet. ledningene er pluggbare. men som nevnt. 4stk torx 30 eller hva det er, også er det den wiren som er koblet på under. denne er til auto.justering av høyden på beltet på b-stolpen. så er det beltet da, som er skrudd i stolen, på baksiden. hadde du bodd nærmere kunnet jeg godt ha hjulpet deg. sikkert tatt ut stoler på e39 og e38 10 ganger snart jeg solgte to bra skinnstoler for 1k for ei lita stund siden men burde jo være mulig å finne noe billig. utlandet er vell litt dyrt mtp frakt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå