Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E36 318i sedan med masse gode deler. Det er en 95 modell hvis jeg ikke husker feil.

Bakstilling og diffen er knust ettr uhell i vinter.. Bilen var i daglig drift før dette.

Har blant annet:

Motor som har kjørt ca 220.000 ( Toppen er nylig overhalt )

Girkasse

Mørkt stoffinteriør som er strøkent samt dørtrekk

Taklukemotor med tilbehør

Elektriske vindusheiser som fungerer helt fint

Komplett AC stage 2. Kan selger i deler

Radiator

Orginale frontlykter

Ubrukte blinklys med klart glass til Coupe

Facelift frontfanger (ikke strøken men etter ett lag med lakk blir den bra)

Har også ett sett 17" TSW alufelger Med greie vinterdekk som stod på gamle bilen til salgs. Nypris med dekk ca 28.000. Selges for 7000kr/Bud

Har kvitteringer på de. Kun brukt i halvannen sesong, men har lagt seg noe drit i kantene på felgene etter vinteren som jeg ikke har fått vekk.

Har sikkert flere deler men kommer ikke på alt i farten. Bilen er framdeles komplett og motoren kan startes, så hvis noen er int. i å høre motoren gå må det skje innen en uke.

Etter det begynner jeg å rive den ifra hverandre.. :) Bilder kan legges ut om ønskelig.

Skrevet

Hei

Jeg trenger luftfilterkasse komplett eller nedre del hvis det er til sedan(coupe har vel annet filterhus?)

Pedro

Skrevet
Har du tilfeldigvis en m-girkule i skinn ? :D

Den girkulen ble solgt rimelig raskt dessverre. Men har en vanlig girkule i skinn men den er slitt på ene siden..

• 2 weeks later...
Skrevet

Har du vifta til AC som sitter foran radiatoren ? har denne 8 eller 10 blader ? hvis det er utgaven med 10 blader og den fungerer, er jeg interessert i å kjøpe denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...