Bimmer911 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Har en E36 318i sedan med masse gode deler. Det er en 95 modell hvis jeg ikke husker feil. Bakstilling og diffen er knust ettr uhell i vinter.. Bilen var i daglig drift før dette. Har blant annet: Motor som har kjørt ca 220.000 ( Toppen er nylig overhalt ) Girkasse Mørkt stoffinteriør som er strøkent samt dørtrekk Taklukemotor med tilbehør Elektriske vindusheiser som fungerer helt fint Komplett AC stage 2. Kan selger i deler Radiator Orginale frontlykter Ubrukte blinklys med klart glass til Coupe Facelift frontfanger (ikke strøken men etter ett lag med lakk blir den bra) Har også ett sett 17" TSW alufelger Med greie vinterdekk som stod på gamle bilen til salgs. Nypris med dekk ca 28.000. Selges for 7000kr/Bud Har kvitteringer på de. Kun brukt i halvannen sesong, men har lagt seg noe drit i kantene på felgene etter vinteren som jeg ikke har fått vekk. Har sikkert flere deler men kommer ikke på alt i farten. Bilen er framdeles komplett og motoren kan startes, så hvis noen er int. i å høre motoren gå må det skje innen en uke. Etter det begynner jeg å rive den ifra hverandre.. Bilder kan legges ut om ønskelig.
pedro Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hei Jeg trenger luftfilterkasse komplett eller nedre del hvis det er til sedan(coupe har vel annet filterhus?) Pedro
Bimmer911 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Det står dessverre kun biltema powerfilter på bilen.. :-/
Bimmer911 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Bilde av gamlebilen med felgene som selges
Bimmer911 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Har du tilfeldigvis en m-girkule i skinn ? Den girkulen ble solgt rimelig raskt dessverre. Men har en vanlig girkule i skinn men den er slitt på ene siden..
Bimmer911 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Har du et midtarmlene (foran) til den? Den ble solgt sammen med girkulen..De gikk med en gang.
Lorentzose Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Hvor mye for den slitte girkula da ? Og har du bilde ?
Bimmer911 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Hvor mye for den slitte girkula da ? Og har du bilde ? Sender deg Bilde osv på PM
erl1d Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Har du vifta til AC som sitter foran radiatoren ? har denne 8 eller 10 blader ? hvis det er utgaven med 10 blader og den fungerer, er jeg interessert i å kjøpe denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå