bmwtussan Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Hvor har du kjøpt Gaz GHA Coilover Kit og hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Har byttet fra org. Dobbel grill til enkel. Fikk en kompis i England til å kjøpe disse til meg. Vet ikke hvor han fikk de fra. Kan skjekke. Kommer på ca. 12-13000,- justerbart f og b. Pluss rebound.. F og b.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 JÅS.. PM sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 JÅS.. PM sendt.. Pm besvart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Fikk en kompis i England til å kjøpe disse til meg. Vet ikke hvor han fikk de fra. Kan skjekke. Kommer på ca. 12-13000,- justerbart f og b. Pluss rebound.. F og b.. Det blir litt for dyrt for meg akkurat nå. Men hvis du har mulighet til og sjekke det opp og sendt meg en meld, så hadde det vært kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Fikk en kompis i England til å kjøpe disse til meg. Vet ikke hvor han fikk de fra. Kan skjekke. Kommer på ca. 12-13000,- justerbart f og b. Pluss rebound.. F og b.. Det blir litt for dyrt for meg akkurat nå. Men hvis du har mulighet til og sjekke det opp og sendt meg en meld, så hadde det vært kjempe fint. Her finner du: http://www.raceperformancemodified.com/ ... ilover-Kit Lurte på disse selv,men valgte heller å lage selv med bilstein-dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 For et smykke! denne må jeg følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Racepreformace er der mine ble bestilt.. Så blir det restaurering av BBS rs 16" Disse blir 7,5 og 8,5 - 16 To nye ytter baner 4 sett skruer og lakering av senter.. Usikker på farge enda.. Ideer.??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Mangler kun porter på garasjen så får vi prøve å strekke opp E21'en litt.. Har funnet rust under pakking til kofert. Og panser må sandblåses under. Har anskaffet et sett E21 recaro stoler. Disse må trekkes om. Men med dette gjort er det ikke så mye mer å gjøre.. Mulig. S14 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Måten JÅS beskriver blir nok et bedre sett. Bilstein er jo solide greier. Men det blir vel ikke justerbart bak. Usikker på kvaliteten på GAZ. Men til mitt bruk så holder dette.. Er ikke akkurat noe bane bil med denne motoren. Men vist det blir s14 så er jeg ikke redd for å teste redskapen. Har en annen bil til dette formålet. Så er ikke en slik bil jeg bygger. Dette skal bli en laaaav. Kruse bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Ny innkjøpte Recaro stoler.. Trekkes om i blått:: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 BBS RS ønskes kjøpt.. 15 eller 16". Helst 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 God deler..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Så er det sandblåsing av kofert lokk og panser under også lakk av dette.. Vil samle sammen og montere alt på en gang.. Kjøpte alt sammen fra en kar i England.. Dette blir gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå