530dE39 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Er det noken her inne på forumet som har fått godkjennt 10" bakfelg på E39 touring? Sliter litt med dette sjøl om eg har tuv papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Jeg kjører på 10x18 bak på min E39, og verken BT eller Politi har sagt noe på dette. "malen" er vel at det skal gå kant i kant med hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Går bra hoss meg og men tenkte eg skulle få det godkjennt men skal vise den ein gang til no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Bump tviler på att det går da turing ikke er levert org med ulik bredde på felg forran å bak har i hørt da,,,sedan går pga att dem fårn med ulik dim org:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Bump tviler på att det går da turing ikke er levert org med ulik bredde på felg forran å bak har i hørt da,,,sedan går pga att dem fårn med ulik dim org:) Det skal ikke være noe problem så lenge man har tüvdokumentasjon, ingenting tar borti og dekkene har riktig lasteindeks. Det var ingen problem å godkjenne 7.5 forran og 9 bak på e30 med tüv-dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Eg har tuv dokumentasjon og alt er ok. Står eg må bearbeide hjulbuen men det er gjort. Det et klaring men ikkje mykje. Biltilsynet sitter i tenke boksen no og leiter etter kor mykje klaring dei kan kreva. Eg meiner touring er levert med ulik dim da det i instruksjons boka står alt.dim er 255/40-17 og 225/45-17 meier eg det var. Dette var på bilen når eg kjøpte den. Blei importert med desse felgene i 2001 og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå