joker1 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 e39 m ratt selges da det ikke passet til min bil. pris: 3000kr ( antall tilkoblinger 2 ) felles stikk får airbag og multifunksjonssystem kan byttes i m50b25 ledningsnett med ecu + lmm og gasssjeld. ( E36 ) skal brukes på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 du bør nok få med om det er er single eller dualstage. + bilde av baksiden for de søm ønsker det. dette passer etter 9/97 iaff om jeg ikke tar feil. (1/0 på knappen til cruise kontrollen og ikke bare 0 som før 97) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joker1 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 skal fikkse bilde av baksiden eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 skal fikkse bilde av baksiden eg:) har nesten alle delene du trenger,så flott om du finner ut av dette. min bil er reg.11 mnd 97,veldig interesert i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joker1 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 ( ikke eget stikk får airbag. går i felles stikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå