Magneticflux Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Hei! Har en E91 touring reg. cv 49607, 2008 model. som jeg har kjøpt en M-sport LCI fanger til. Fant så ut at delene på original fangeren ikke passer i det hele tatt, så nå mangler jeg tåkelys, nett, og nyrer/grills. lurer på om noen vet hva som passer til denne ettersom jeg nødig vil bruke mer penger en nødvendig for å bli ferdig:( Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Du må ha tilbehøret (deksler osv) til M-fangeren og nytt panser for at dette skal passe din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magneticflux Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Nytt panser også? kan jeg ikke bare ta av de søvlfargede skinnene på panseret mitt? og kjøpe nye nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 nytt panser + deksler da de er helt forskjellige.. passer rett på, men blir ikke pent.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Jeg må nesten spørre om hvorfor du kjøpte fanger til facelift når du har pre-facelift ? Som tidligere nevnt, så må du jo ha panser, deksler, netting, grøftelys i tillegg. Dette koster en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå