Robin L Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 hei. en kollega kjøpte seg en 520ia sedan i dag. etter vi kom hjem så knakk festet til støtdemperen i bunn. venstre bak. snakket med selger og han beklaget selvfølgelig dette. han betaler for det. noen som har dempere liggende? er vell lurest å kjøpe sånt nytt men... han vil selvfølgelig ha den fortest mulig på veien igjen. første dag med ny bil og greier da vett...
bmw black jet Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 hvor er det du holder til. vet jeg har en liggende på hadeland. men husker ikke hvilken side det er til. den kan du få hvis du henter. men jeg er i oslo og skal ikke oppover igjen før om et par uker.
Robin L Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 hmm, bor helt oppe i kristiansund sjø. men er det ikke samme demper på høyre og venstre tru?
bmw black jet Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 jo lurte litt på det jeg også men der tør jeg ikke si noe sikkert. men helt sikkert noen andre som kan hjelpe til og bekrefte det. vet ikke hvor mye det koster og få sendt den heller men. har den liggende på gården til familien så kunne sikkert fått de til og sende hvis det blir aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå