stig. Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 årets BUMP. men er det noen som erfaring med å montere M88 grenrør på M30? jeg har prøvd s38 grenrør i e28 med m30b35, det går IKKE , hvis noen lurer men fult mulig å få tak i flenser til m30 vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 hvor selger de det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Men du ofrer ikke et m88 grenrør til m30. Må jo bli det dyreste grenrøret som noen gang har blitt montert på m30 Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Det kommer an på hva folket vil gi for et m88 grenrør det m30'n det er snakk om er en hartge h35 motor, så ikke akkurat så billig den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Det kommer an på hva folket vil gi for et m88 grenrør det m30'n det er snakk om er en hartge h35 motor, så ikke akkurat så billig den heller. åssen bil skal du ha det i ? for jeg har et s38 grenrør, hvor flensen er kappet av, det selger jeg veldig billig om det skulle være av interess, i forhold til m30 flens, så send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 skal ha det i E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 årets BUMP. men er det noen som erfaring med å montere M88 grenrør på M30? eneste jeg veit er att du skal IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 eneste jeg veit er att du skal IKKE! så så så, litt custom er lov, ikke alle er SÅ glad i m88 deler som det du er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 hvis noen har et bra grenrør til M30 så er jeg interessert i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 så så så, litt custom er lov, ikke alle er SÅ glad i m88 deler som det du er nå er det forskjell på å være gla i noe og bruke sunn fornuft... m88 grenrør er ikke veldig lette å få tak i.. og man kapper det hvertfall ikke i filler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 nå er det forskjell på å være gla i noe og bruke sunn fornuft... m88 grenrør er ikke veldig lette å få tak i.. og man kapper det hvertfall ikke i filler! Greit det Betel kongen Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå