Thejan92 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Hei, eg har da nett kjøpt meg ein grei E39 Touring 520 Rekke 6 men eg har eit lite problem med front spiller, den funker et par sekunder etter start og så verken volum eller noe fungere og så slår det seg av. og eg har prøvd å få det ut men har null peiling korleis eg får ut det. noen som kan hjelpe? har vedlagt noen bilder av ka type korleis da e.
Robin L Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 for å få ut spilleren så er det to typer. en har en liten umbraco inni volumknotten der. og den andre versjonen har en liten fjær inni der som man drar til siden. da skal skjermen sprette ut. når denne er ut ser du to umbraco eller torx inder cdspilleren som du skrur ut og da er det bare å dra den ut. spilleren er altså todelt. hva feilen kan være er vanskelig å si. mest sansynlig selve spilleren vil jeg tippe. den øverste delen altså
Thejan92 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 for å få ut spilleren så er det to typer. en har en liten umbraco inni volumknotten der. og den andre versjonen har en liten fjær inni der som man drar til siden. da skal skjermen sprette ut. når denne er ut ser du to umbraco eller torx inder cdspilleren som du skrur ut og da er det bare å dra den ut. spilleren er altså todelt. hva feilen kan være er vanskelig å si. mest sansynlig selve spilleren vil jeg tippe. den øverste delen altså eg har den med fjær på den skruen du ser der, skal eg bere dra an til siden? så kommer den ut? eg går ut og prøver
Robin L Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 bare å dytte den til siden ja. husker ikke hvilken vei nå, men det ser du sikkert. displayet skal sprette ut ja, men kanskje du må ta tak i det med neglene eller noe og hjelpe det litt
Thejan92 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 bare å dytte den til siden ja. husker ikke hvilken vei nå, men det ser du sikkert. displayet skal sprette ut ja, men kanskje du må ta tak i det med neglene eller noe og hjelpe det litt eg gjorde det litt men fjøra kom ut den men anlegge står enno hehe. vet ikkje om eg står fast no eller om eg har gjort noe smart
Thejan92 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=133 Takker for hjelpen!, tror mitt er godt som ødlagt da skruen gjekk 360 grader fleire ganger kvar vei, og fjær og skru er heilt ute, eg får se litt på da og se ka eg får til:)
Thejan92 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Takker for hjelpen! var eine låse splinten bakom var ødlagt så måtte holde litt på og lirke da ut. no e da bere å lete etter nytt den nedereste delen:), cd stasjon var i orden sjekket den på eiin kompis sitt anlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå