tonyku Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Ja her kan vi jo duskutere i evigheter om hva som var skylden. Hva om det er en oljeflekk på veien som er skylden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 drit no i kem sin feil da va? velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Oljeflekk på grus vei blir sjelden glatt.. litt fin vinkling på det du sier "var uheldig å skli på grusen" til det du spør om: Hvorfor mistenker du tannstanga for å være slitt? skru av endeleddet ved fjærbein. skru av boltene på tannstanga, skru ut bolten som låser rattstammen til tannstanga (riller) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 var bedre sjafør når jeg var 13 år enn nå, da hadde jeg konstant trening i å kjøre hardt og bredt.. noe jeg aldri har nå, så å si at alder/erfaring alltid er årsaken blir for tamt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 var bedre sjafør når jeg var 13 år enn nå, da hadde jeg konstant trening i å kjøre hardt og bredt.. noe jeg aldri har nå, så å si at alder/erfaring alltid er årsaken blir for tamt.. Du er helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hva med etter krasjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Velkommen til Bimmers ja Ta noen bilder av hvordan den ser ut nå da, så får vi se hvordan ting liger ann og du er nok ikke den først som har kjørt av her inne, gikk heligvis bra med meg og bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Må jo bare hanlde inn nye karroserideler da. er jo ikke store jobben og bytte dem! Radiator er jo også easyfix og lett tilgjenglig brukt. Har faktisk en til deg jeg? Hvis du har M20 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 har M10 motor... karroseridelene er ikke det store problemet, viss du ser på bildene ser du at fronten på bilen er skjeiv, radiatorviften er klemmt inn til radiatoren. så det største problemet er å få fronten bein igjen... ah, vanskelig og se på de mørke bildene. Hør med en oppretter, lar seg nok fikse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå