w-132 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Hei, eg har akuratt kjøpt meg ein 3,7 Ac Schitzer motor så skal Trimes ganske heftigt, eg har ein E30 som skal oppusses, den er heilt plukkt å holder på med rust sveising, så ville eg ha ein heftige motor, så kom eg over denne AC Schitzer motoren eg bare måtte kjøpe (bilder kommer) så vill eg trime den og ha over 800hk, eg vill bytte abselutt allt, tenkt å bruke ca 70-100 tusen i deler i motor med Datasprut og Turbo osv men eg ser nesten ingen andre har denne motoren, det er jo ein 6sylindra orn 3,5liter å skal passe i e30 men bare nye motor feste fra Koed.com,, er det noen så kjenner til denne motoren? eg lure ganske møje på hvor eg skal kjøpe stempel, råder, oringetoppen, osv? får eg vill ha allt sjikkeligt å denne E30 skal bli heftige, men eg trenger og Bunnpanne fra ein 3,5 12v får det er det denne motoren er org, håper folk liker prosjekte, å vill hjelpe meg Bilder kommer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Om du hører med jaas Performance gutta innpå her så kan vel de en ting eller to om m30 motoren. Anders der bygde en m30 med rundt 800hk tror jeg det var. Høres i alle fall spennende ut det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 m30b34(5) er ganske vanlig motor i bmw'er ifra 60-90 tallet ifra 5-6-og 7 serien.. er endel som har disse i e30'er også m30 er en solid motor som får sykt med moment og hesten kommer litt seigt på men di kommer. hehe. så denne 3,7l motoren lå på finn til 10 lapper, flere som vurderte den her skal du ha den i en e30 må du ha bunnpanne ifra en e34 530-535 event e32 730 og 735.. disse har også m30 motorer. du trenger også spesielle motorfester som du får kjøpt på koed til e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 nei har ikke hørt om jaas Performance, men skal bli ganske heftig, neste sommer skal den vær klar jepp eg vett om motorfestene fra koed, ja eg kjøpte den motoren på finn, eg trur det kan bli ein motor å trime, å dere skal få masse bilder under oppusing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Han spurte ikke om du hadde hørt om de, men at de sikkert kunne hjelpe deg om du lurte på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 okioki. leste litt feil ja eg er heilt ny inn på siden her, så eg vett egentilgt ikke så mye, derfor eg vill skrive om dette på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendseth Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 M30 turbo er nokk ikke så uvanlig motor nei Fungere ganske bra med turbo ja Jaas Performance har ganske sikkert motorfester til deg. Send en pm til en av di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 oki det skal eg gjør takk får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Blir gromt ditte Veit du specs på kam, porting i topp, komp osv på dinna motorn i forhold til en vanlig 3,5? Blir gromt ditta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 motoren som stod i bilen til jaas performance er jo tilsalgs på forumet her. komplett med alt du trenger for og slippe den rett i og starte opp mener det var rundt 80k de skulle ha. les litt her så står det info om motor og pris. viewtopic.php?f=11&t=190499&p=2032935#p2032935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 motoren som stod i bilen til jaas performance er jo tilsalgs på forumet her. komplett med alt du trenger for og slippe den rett i og starte opp mener det var rundt 80k de skulle ha.les litt her så står det info om motor og pris. viewtopic.php?f=11&t=190499&p=2032935#p2032935 Også kjøpe ej AC motorn din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Da slipper du å bygge motor, og kan kjøre iår Den motoren har det som trengs for en stabil m30 med en god del hester. Litt mindre volum, men det trenger ikke å bety kjedeligere motor med tanke på karakteristikk Motorfester kan vi ordne til deg ja. Send en pm om interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Hei. Jeg som skal selge den motoren. Som det står i tråden så selges den komplett med kløtsj, girkasse, mellomaksel, trykkrør, intercooler od downpipe, motorfester, radiator.... Så godt som nøkkelferdig. Er bremsa til 640hk på hjula, dvs 7-750hk i motor. Send et pm hvis det et interessant. Mvh Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Nei takk, eg må nok bygge min sjøl, bilen blir ikke klar i år uansett, må sveise rust osv, bilen skal være klar til mai neste år, får eg vill bruke god tid på bilen og motoren sånt alt blir bra å det er jo ein selvfølge å bygge motoren sjøl er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 få opp disse bildene dine da..... *pics or it did'nt happen * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå