w-132 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 her er eit bilde av motoren Her er dagen eg kjøpe bilen og kjøpe Brok B1
w-132 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Her er ein del av bilder av rust av bilen og meir med motoren kommer http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4552_n.jpg Dette er i bagasjerome Her er rust fra under siden med antennen Måtte lagga nye Innerkanala ser bra ut med nytt golv bildene er litt blanna, men kommer møje meir, men eg holder på å bytte kanaler, hjulbuer osv nå, så tar nok ei uke får det kommer nye bilder
Bmweee Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 janei sveseapparatet får nå kjørt seg ser eg... Stå på, blir bra!
Gjest Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 En del å ta tak i ser jeg, når det gjelder rust. Blir bra dette.
Joachim_M5 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Ikke at det spiller noen rolle for meg, men hvis du skal bygge en 800hk turbomotor så må du igrunn bytte ALT i motoren, og da er det bare dumt å bruke en ac schnitzer motor. Mye bedre at du selger den motoren til noen som vil ha en pigg sugemotor, og så bygger du på en 535 motor fra e34. Men du skal da for all del få gjøre som du vil..
w-132 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Oki, ja men forstår hva du meiner, men trur du ikke du kan få meir hk av denne motoren så er 3,7turbo enn ein 3,5turbo, å det er jo ikke så mangen så har den typen motor ein ein e30 med turbo Mhm det er ein del svising å det beste av alt, er det blir mindre å mindre får kverdag eg gjør noe :=)
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 får nok ikke mer hk.. men du får en mindre holbar motor tenker jeg pga større borring...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Du som kjøpte denne ja, hadde tenkt til og bruke den i e30'n min som ren sugemotor Hvis du skal drive og trimme en motor, så er ikke det der det beste utgangspunktet med tanke på turbokonvertering, som morty sier denne er mye mer borret opp i forhold til en 3,5 liter, tror heller m535 motoren er et bedre utgangspunkt, eller en 3,6 liter m5 motor som har mye potensiale. Lykke til!!
///MoePower Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 +1 Har du bygd turbomotor før? Hvilken bakgrunn har du innenfor biler/mekanisk?
Joachim_M5 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Nå er det ikke fordi jeg driver å skal selge motoren min jeg sier dette, men det lureste for din del hadde vært å kjøpe min motor. Da får du en motor som yter over 700hk, med så godt som ALT du trenger rundt den, tilogmed girkasse, kløtsj og mellomaksel. Da sparer du deg mye kroner, mye jobb, og du slipper alle problemer folk stort sett møter på underveis. Denne er det bare å sette rett nedi, montere 2 o44 pumper, bygge eksosanlegg fra downpipen, og så er det bare å starte... Enklere blir det ikke... Men som sagt, bare et forslag. Vil du absolutt bygge selv, så skal du gjøre det. men som jeg sa tidligere, ikke bygg på den Schnitzer motoren, det er bare tull. Bygg på en vanlig 3,5 heller.
E28 Power Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 +1! Hvis du har råd til og betale det Joachim_m5 forlanger for motoren sin ville jeg absolutt gjort det,det er masse tid og masse penger spart,pluss den får vel noe nytt godis i toppen nå..??
w-132 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Okioki ja kansje eg må høre på dere som har peiling då Men va skal du ha får motoroen då Joakim? Eg tenkte jo å trime denne motoren måtte være genialt så lenge den e 3,7liter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå