Gå til innhold

E30 med M30B35, 3,7 Ac Schitzer Trimes til over 800hk

w-132
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

off, den bilen var det SYKT mye rust på!!! En av de verste jeg har sett! Hjelpe meg!

Lykke til med arbeidet da. Synd at E30 er så gammelt og oppbrukt blitt, at man må slite så mye med rust oppå alt annet av jobb.

Norge er jo snart "tomt" for billige bra E30 coupeer. De som er i fin stand koster jo blod...

Jeg kommer til å gå over til E36 snart, rett og slett fordi E30 har blitt for gammelt og "sjeldent" / dyrt.

Synd, husker tilbake for 5 år siden da kjøpte jeg meg en original 2 dørs 325 for 14 tusen som jeg herja i filler i løpet av 3 år og høgde... :P Er sånn det skulle vært idag og... Nå er jeg igang med min 5 E30, fler blir det ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig bra ut, å eg har veldig lust på den :D

eg sko fått ordna meg litt penger så kunne dette blitt handel :D

Den er grei. Regner med motoren er montert igjen neste friuka mi. Drar på jobb på mandag og går på fri igjen om to uker. Og da kan den oppleves som passasjer i bilen hvis det er ønskelig.

Motoren blir stående i bilen til noen kommer med pengene. Da kan eventuell kjøper får være med å ta den ut hvis det er ønskelig. Da blir det litt lettere for kjøper å montere den i sin egen bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...