Z1 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 @ ny man på GS Z1er vel sant at det er frivillig og handle der men det var vel ikke akkurat den mest service innstilte setningen du kunne komme med. håper det blir bedre på de tingene som er nevnt. jeg mener på ingen måte og henge ut gs. jeg handler mye der og er stort sett veldig fornøyd. har selvfølgelig vært nede og sagt ifra når det har vært noe men dette er et forum og da flere fra gs sikkert leser tråden er det greit og få inn litt ris og ros så ting kan videreutvikles. Z1 har ingen tilknytting til GS. Han er stenshagenmann. Men han sa han kjente en som skulle begynne der. Z1 er da ingen Stenshagenmann. Han sluttet der for flere år siden. Ja heldi vis sluttet jeg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Min oppfatning av GS er at dei er hyggelege og imøtekommende - men at dei priser seg hardt ut av markedet. Kommer til å kjøpe minst mogleg til min "nye" E34 der, og heller bestille fra koed. Fordelen er jo at dei har butikk i Bergen vist eg MÅ ha noko der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå