Wycroft Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30063941 Selger meget fint eksemplar av BMW E32 735 ia grunnet overgang til MC. Bilen bærer preg av og blitt tatt godt vare på gjennom årene og har også det i mitt eie, har ikke blitt vinterkjørt og har alltid stått i garasje den tiden jeg har hatt den. Bilen og motoren går veldig fint å er en sann glede å kjøre på fine sommerdager. Lakken er en meget fin dyp blå farge med hint av lilla perlemor når den får solskinn på seg, bilen ble hellakkert 2008/2009 ble jeg informert av tidligere eier. Sommerfelgene er av type Rondell D58 som gir bilen et noe sportslig preg, det følger med to sett med vinterdekk der et av de er på aluminiumsfelger. Siste året har bilen blitt påkostet i overkant av 15000kr i deler alene der blant annet batteri, bremserør, bensinrør, bremser foran, en kaliper bak og mye annet er byttet. Har kvitteringer på dette tilgjengelig. Bilen er tross alt snart 25 år gammel så det er en del småplukk som man kan ta tak i om man er litt nevenyttig. Selges derfor i den standen den er. Om dette virker som bilen for deg, ta kontakt via Finn.no eller legg igjen en kommentar her på forumet. Flere bilder tilgjengelig på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Fikk du solgt denne a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wycroft Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Fortsatt ikke solgt, så om du er intressert så ta kontakt. Edit: Prisen er satt ned til 34000kr nå om det skulle få folk mer intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wycroft Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Ny pris 28000,- Ønsker denne bilen solgt fort fordi jeg trenger den plassen den tar opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg