JMossige Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Hei, vil ha vekk lyktespyleren på min e90, da ny fanger skal på. Noen som vet hvordan dette gjøres skikkelig? Skal den bare kappes og så klemme/tette igjen slangen?
Mr.Silver Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Vet ikke hvorfor du absolutt skal ha den vekk, men det er bare å fjerne noen låsinger der spylervesken kommer inn i spylerdysen og dra den ut. Blende av slangen og ta vekk spylerdysen.
JMossige Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Vet ikke hvorfor du absolutt skal ha den vekk, men det er bare å fjerne noen låsinger der spylervesken kommer inn i spylerdysen og dra den ut. Blende av slangen og ta vekk spylerdysen. Takker for svar. Skal ha den vekk da jeg ikke vil begynne å kutte i den nye fangeren. Også syns jeg ikke lyktespyler funker noe særlig, så da er det bare å fjerne den helt.
ogee1 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Er det ikke egen pumpe for lyktespylerne? I så fall ville jeg prøvd å koble ut pumpa og se om det gikk an å kjøre med den frakoblet uten å få feilmeldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå