Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et strøket blått m-tech, bakdelen er at det må hentes i Stockholm.

Skal 5000,- for det. Det er kompl med m-tech ratt og hattehylle med gardin

Skrevet

Anntar det er fra E28, så da er det egentlig kun framsetene, muligens baksete som er interessant, da det skal i en E12, å jeg må trekke dem om til å matche resten. Litt langt for å hente og :P

Skrevet

Baksetet skal passe det også Hjelen. Hadde e12'en din vært et par år nyere hadde e28-setene gått rett i uten å bytte understell også. Dørtrekkene fra e28 passer også, men ettersom du har en 77 mod kan det være at de ikke er klargjort for døråpnerene enda.

Dette visste du kanskje, så da får du ta det som en gratis bump!

Skrevet
Baksetet skal passe det også Hjelen. Hadde e12'en din vært et par år nyere hadde e28-setene gått rett i uten å bytte understell også. Dørtrekkene fra e28 passer også, men ettersom du har en 77 mod kan det være at de ikke er klargjort for døråpnerene enda.

Dette visste du kanskje, så da får du ta det som en gratis bump!

Hei.

Takk for info, visste ikke at dørtrekka passa på noen e12 :)

Min er halveis facelift. panser og bakende er facelift, mens dørene ble endret året etter. Så jeg har de gamle dørene uten speil i "hjørnet" av vinduet.

Vet ikke om de endret de døråpnerene samtidig som de flytta speilet.

Jeg har planer om hellakkering, og da skal jeg montere facelift dører også, så da er jo det problemet løst.

Kan legge til at jeg har beige interiør i min e12, så beige m-tech stoler fra e28 hadde vært perfekt.

Hvis ikke er det helst komplett sort interiør jeg er ute etter :)

Skrevet

Jeg har planer om hellakkering, og da skal jeg montere facelift dører også, så da er jo det problemet løst.

De innvendige håndtakene var like som de du har nå, i hele e12'ens levetid (unntatt afrikamodellen).

Dørene er like på e12 og e28, og jeg ser de siste årene av e12 har dørene monteringshull for både e12 og e28 håndtak. Om det kom med facelift, eller kun på det siste året(årene?) vet jeg ikke.

Forskjellen på e12-dører og e28 er kun listen rundt vinduet.

(beklager all off-topic i tråden din)

Skrevet

De innvendige håndtakene var like som de du har nå, i hele e12'ens levetid (unntatt afrikamodellen).

Dørene er like på e12 og e28, og jeg ser de siste årene av e12 har dørene monteringshull for både e12 og e28 håndtak. Om det kom med facelift, eller kun på det siste året(årene?) vet jeg ikke.

Forskjellen på e12-dører og e28 er kun listen rundt vinduet.

(beklager all off-topic i tråden din)

Trenger ikke å beklage for det. Setter pris på info :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...