BMWPower Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Noen som har synspunkt på hvordan denne bilen er med automat gir vs manuell? Den er jo grei sprek med manuell, tar automatkassen drepen på denne motoren eller fungerer det greit? Hadde en 320D touring E46 150hk med manuell og den var MYE sprekere enn samme utgave med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Har hatt en E61 med samme motor og automatgir og har kjørt en E90 320xdA og syntes det fungerer helt perfekt. Automaten stjeler ikke så mye som den gjorde tidligere. Nå er det vel knapt noe som skiller disse girkassene i prestanda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Disse girkassene spiser litt effekt, men det er ikke så alt for mye. Kjørekomforten er iallefall stor så om du vil ha automat så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 M-Sport med manuell, ellers automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 M-pakke er et must. Har en del kriterier jeg vil ha med, som stor navi, skinn, panorama tak, hifi. Helst med manuelt ja, men om jeg finner en med automat så kan jeg vurdere det om den ikke spiser for mye effekt. Slik som E46`n gjorde med 150hk diesel. Hadde jeg f.eks kjøpt en 525D med 197hk diesel, hadde jeg ALDRI kjøpt med manuell. Den motoren og automatkasse er perfekt! Derfor jeg er spent på hvordan denne fungerer med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Ble så usikker at jeg heller kjøpte en 325D 197hk med manuell... Det skal vel fungere bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 rått kommer det tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Bare å chippe da Broren min har slik bil, utrolig gode biler å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Får se om jeg lager en liten tråd. Er ikke så mange planene jeg har for den, bare chip, senk, 19-20 alu, soting og nye baklykter. Link på bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29095340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Blitt fornuftig åsså torbjørn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hvis det er fornuftig å kjøpe god bil, så ja, da er jeg vel det Er fruen som skal ha denne, blir konebilen Jeg skal ikke ha meg ny bil før til neste år når jeg er ferdig med huset og garasjen. Da skal det handlest, ikke diesel og ikke touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Regnet igrunn med det... blir morro å se om den nye doningen holder standarden da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Hun som skal bruke den, så jeg har vel ikke så mye jeg skal ha sagt Men blackline baklykter og felger er et MUST, det må på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå