Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger ikke ned med noe som helst du trer alt over. lösner bensintanken bare. tar den ikke helt ut... en grei jobb egentlig. skaff deg noen monteringshansker og bremseväske för du starter...

Skrevet
Åja:) Jeg veit ikke. hehe, derfor jeg spørr dere.;)

Jeg var nettopp ute å tok en titt under bilen min, og der er jeg rimelig sikker på at det er klin umulig å få ned bensintank med mindre eksos og aksling tas ned..

Mulig det er annerledes på stv men jeg trodde ikke det skulle være store forskjeller på e36 modellene i selve "plattformen"

Du kan nok klare å skifte bremserøra bare ved å løsne eksos,aksling og bensintank slik at du får bikket det hele ned sånn at du kommer til å skifte bremserørene. Men jeg hater slik knoting, så da er det greiere å heller bruke 1 time mer på å demontere og montere igjen får da blir ihvertfall jobben utført skikkelig :)

Men ta en kikk under bilen din så ser du nokså fort om du må ned med eksos og aksling for å få ned tanken ;)

Skrevet

klin umulig? vel da må jeg väre bra dyktig. tok akkurat den jobben for et par uker siden.. lösnet tanken bare og 2 varmeskjold. 2 timers jobb inkl. lufting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...