Dagga9 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hei, Jeg har et interiørteppe i bilen som er søkkvått på passasjersiden og kun her. Jeg har hatt dette problemet i ganske lang tid, så jeg tok ut teppet i våres. Der fant jeg at dreneringsproppen ikke var der. Så jeg satt selvfølgelig denne på plass igjen og regnet med at det var dette som var problemet. Men det var det tydeligvis ikke! Er det noen har hatt dette problemet tidligere? For jeg skjønner ikke hvor dette kommer inn. Bilen er en E30 325i cab. Håper på noen gode løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Vist du har cab ville jeg sjekka trekke i taket om det er vått, vil tro at problemet ligger i trekket har du sjekka det? Hei,Jeg har et interiørteppe i bilen som er søkkvått på passasjersiden og kun her. Jeg har hatt dette problemet i ganske lang tid, så jeg tok ut teppet i våres. Der fant jeg at dreneringsproppen ikke var der. Så jeg satt selvfølgelig denne på plass igjen og regnet med at det var dette som var problemet. Men det var det tydeligvis ikke! Er det noen har hatt dette problemet tidligere? For jeg skjønner ikke hvor dette kommer inn. Bilen er en E30 325i cab. Håper på noen gode løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Både ja og nei. Det hender det drypper litt inn hvis jeg åpner viduet og lukker det igjen. Men det er ikke så store mengder at det kan bli så vått på teppet. Bilen står også tørt når den ikke blir brukt, så den står ikke ute når den ikke blir brukt. Det virker som om dette kommer hvis jeg har kjørt når det regner. ( Og det tørker jo aldri ) Det var heller ikke noe rust under teppet når jeg tok av. Kun overflaterust som jeg også selvfølgelig fjernet. Vist du har cab ville jeg sjekka trekke i taket om det er vått, vil tro at problemet ligger i trekket har du sjekka det?Hei,Jeg har et interiørteppe i bilen som er søkkvått på passasjersiden og kun her. Jeg har hatt dette problemet i ganske lang tid, så jeg tok ut teppet i våres. Der fant jeg at dreneringsproppen ikke var der. Så jeg satt selvfølgelig denne på plass igjen og regnet med at det var dette som var problemet. Men det var det tydeligvis ikke! Er det noen har hatt dette problemet tidligere? For jeg skjønner ikke hvor dette kommer inn. Bilen er en E30 325i cab. Håper på noen gode løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 kan det vere at du har lekasje en plass i trekket og vannet som kommer inn renner ned igjennom/bak plastikk deler? som for eksempel mellom B stolpen og ned gjennom dørtrekket for så å ende på gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hmmm, den må jeg neste sjekke ut. kan det vere at du har lekasje en plass i trekket og vannet som kommer inn renner ned igjennom/bak plastikk deler? som for eksempel mellom B stolpen og ned gjennom dørtrekket for så å ende på gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Lykke til Hmmm, den må jeg neste sjekke ut.kan det vere at du har lekasje en plass i trekket og vannet som kommer inn renner ned igjennom/bak plastikk deler? som for eksempel mellom B stolpen og ned gjennom dørtrekket for så å ende på gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Noen andre som har noen andre forslag om hvor dette kommer inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå