Gå til innhold

Vannlekkasje, men finner ikke ut hvor??

Dagga9
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et interiørteppe i bilen som er søkkvått på passasjersiden og kun her. Jeg har hatt dette problemet i ganske lang tid, så jeg tok ut teppet i våres.

Der fant jeg at dreneringsproppen ikke var der. Så jeg satt selvfølgelig denne på plass igjen og regnet med at det var dette som var problemet.

Men det var det tydeligvis ikke! Er det noen har hatt dette problemet tidligere? For jeg skjønner ikke hvor dette kommer inn.

Bilen er en E30 325i cab.

Håper på noen gode løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du har cab ville jeg sjekka trekke i taket om det er vått, vil tro at problemet ligger i trekket :) har du sjekka det?

Hei,

Jeg har et interiørteppe i bilen som er søkkvått på passasjersiden og kun her. Jeg har hatt dette problemet i ganske lang tid, så jeg tok ut teppet i våres.

Der fant jeg at dreneringsproppen ikke var der. Så jeg satt selvfølgelig denne på plass igjen og regnet med at det var dette som var problemet.

Men det var det tydeligvis ikke! Er det noen har hatt dette problemet tidligere? For jeg skjønner ikke hvor dette kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Det hender det drypper litt inn hvis jeg åpner viduet og lukker det igjen. Men det er ikke så store mengder at det kan bli så vått på teppet. Bilen står også tørt når den ikke blir brukt, så den står ikke ute når den ikke blir brukt. Det virker som om dette kommer hvis jeg har kjørt når det regner. ( Og det tørker jo aldri ) Det var heller ikke noe rust under teppet når jeg tok av. Kun overflaterust som jeg også selvfølgelig fjernet.

Vist du har cab ville jeg sjekka trekke i taket om det er vått, vil tro at problemet ligger i trekket :) har du sjekka det?
Hei,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, den må jeg neste sjekke ut.

kan det vere at du har lekasje en plass i trekket og vannet som kommer inn renner ned igjennom/bak plastikk deler? som for eksempel mellom B stolpen og ned gjennom dørtrekket for så å ende på gulvet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Hmmm, den må jeg neste sjekke ut.
kan det vere at du har lekasje en plass i trekket og vannet som kommer inn renner ned igjennom/bak plastikk deler? som for eksempel mellom B stolpen og ned gjennom dørtrekket for så å ende på gulvet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...