Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 89 mod 320i, bilen har stått i ro i 4 år. Nå skal den på veien ijen men bremsene tar ikke sjikkelig, alt av bremser er nytt og bremse væske. Det største problemet er at ABSen ikke slår inn ved kraftig oppbremsning, og ingen ABS lys vises heller i instrumentet. Noen som har no peiling elle ein go ide im ka så muligens kan være gale?

Skrevet

ingen rele sto i ABSen, av ein finurlig grunn så fant jeg dem i en eske med andre releer. jeg kan ikke huske og ha tatt dem ut, så kansje ABSen ikke har vert i bruk på aldri så lenge.

Men når jeg bremser så er jeg ikke akuratt formøyd med bremsene, ALT er nytt av kalippere, klosser, skiver og væske... pedallen kan jeg så og si trykke i bunn. Har luftet og luftet, og det er ikke mer luft i systemet. merker d at når jeg pumper 2 til 3 ganger på pedallen så virker det som det er go futt i bremsene, noen som kan svare meg på dette?? er tydelig vis litt for lengesiden jeg mekka E30 merker jeg... :P

Skrevet

Sikker på at det er abs på bilen ?

tror ikke det er standard på disse bilene.. men du vet vel best selv om den har abs eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...