Bambo Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Sliter med att orginalspilleren låser seg/kutter lyden. Noe som vistnok er vanlig på de ettersom jeg har skjønt det. Slik spiller som sitter der nå: Hva slags spiller bør jeg innvestere i nå? Hva funker best av de ettermarkedspillerne som er på markedet? Mvh Håvard.
Robin L Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 det er nok ikke bare bare å kutt ut navigasjonen din desverre. jeg ville aldri ha gjort dette uansett. det er ett populært ekstrautstyr! om du skal gjør det så må du nok trekke ett nytt kabelsett til bagasjerommet da alle modulene står der. det du har framme no er kun en kassettspiller / skjerm.
Bambo Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 det er nok ikke bare bare å kutt ut navigasjonen din desverre. jeg ville aldri ha gjort dette uansett. det er ett populært ekstrautstyr! om du skal gjør det så må du nok trekke ett nytt kabelsett til bagasjerommet da alle modulene står der. det du har framme no er kun en kassettspiller / skjerm. Har ikke sagt jeg skal kutte ut navi. MEn vil kjøpe ny ettermarkedsspiller som Hauligan eller hva de heter. MEn lurte på hva folk vil anbefale.
bmw black jet Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 hualingan eller dynavin. har dynavin selv, er fornøyd med denne så langt. hualingan sin har jeg ikke sett live. men står en god del om begge to her på forumet. viewtopic.php?f=10&t=182009&hilit=hualingan bare skriv hualingan i søkefeltet kommer det opp masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå