Gå til innhold

HJÆLP!! elektrisk problem med E30

oev94
 Share

Anbefalte innlegg

når jeg stoppa bilen i går så funka alt elektrisk på bilen, og når jeg skulle starte den i dag så virka ikke

cd-spillern, den ene baklykta funker ikke, lyset i speedometeret funker ikke, bensin måleren står på fulltank (tror jeg har halv tank)

men vis jeg setter lysbryteren i mitten (parklys) så funker alt som det skal :?

har skjekka alle sikringene, ingen hadde gått enda. fikke ikke skjekka rele'ene, men noen var veldig varme (hadde kjørt 30min før jeg skjekka)

noen som har vert borti detta før? og har noen et koblingskjema til e30 320i 1986mod?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Se om du kan få noe ut av denne linken: her

når jeg stoppa bilen i går så funka alt elektrisk på bilen, og når jeg skulle starte den i dag så virka ikke

cd-spillern, den ene baklykta funker ikke, lyset i speedometeret funker ikke, bensin måleren står på fulltank (tror jeg har halv tank)

men vis jeg setter lysbryteren i mitten (parklys) så funker alt som det skal :?

har skjekka alle sikringene, ingen hadde gått enda. fikke ikke skjekka rele'ene, men noen var veldig varme (hadde kjørt 30min før jeg skjekka)

noen som har vert borti detta før? og har noen et koblingskjema til e30 320i 1986mod?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter symptomene å dømme vil jeg tippe av høyre parklys framme heller ikke fungerer?

Da er det i tilfelle easy fix. Der ligger en diode/motstand på en av ledningene som går ut fra lysbryteren. Bytt den, og lysa dine skal fungere igjen ;)

Men, tankmåleren har nok ikke noe sammenheng med det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter symptomene å dømme vil jeg tippe av høyre parklys framme heller ikke fungerer?

Da er det i tilfelle easy fix. Der ligger en diode/motstand på en av ledningene som går ut fra lysbryteren. Bytt den, og lysa dine skal fungere igjen ;)

Men, tankmåleren har nok ikke noe sammenheng med det her..

høgre parklys funker ikke når jeg setter bryteren i midten :) så håper det er som du sier :D

takk for svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evt så kan du sende meg mailen adr din, så kan jeg sende deg PDF filen.

Det er merkelig da, jeg har ikke noe problemer med å åpne PDF´ne.

Prøv denne i stedet...

prøvde den i går, men nettsida kommer ikke opp :?

takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiksa det i dag :D var bare en sikring som hadde gått :o så nå funker alt som det skal :P

men tror jeg skal ta en titt på den motstanden som dere snakker om :wink: så kansje jeg blir kvitt problemet for godt :P

Takker for all hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...