oev94 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 når jeg stoppa bilen i går så funka alt elektrisk på bilen, og når jeg skulle starte den i dag så virka ikke cd-spillern, den ene baklykta funker ikke, lyset i speedometeret funker ikke, bensin måleren står på fulltank (tror jeg har halv tank) men vis jeg setter lysbryteren i mitten (parklys) så funker alt som det skal har skjekka alle sikringene, ingen hadde gått enda. fikke ikke skjekka rele'ene, men noen var veldig varme (hadde kjørt 30min før jeg skjekka) noen som har vert borti detta før? og har noen et koblingskjema til e30 320i 1986mod? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei, Se om du kan få noe ut av denne linken: her når jeg stoppa bilen i går så funka alt elektrisk på bilen, og når jeg skulle starte den i dag så virka ikke cd-spillern, den ene baklykta funker ikke, lyset i speedometeret funker ikke, bensin måleren står på fulltank (tror jeg har halv tank) men vis jeg setter lysbryteren i mitten (parklys) så funker alt som det skal har skjekka alle sikringene, ingen hadde gått enda. fikke ikke skjekka rele'ene, men noen var veldig varme (hadde kjørt 30min før jeg skjekka) noen som har vert borti detta før? og har noen et koblingskjema til e30 320i 1986mod? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oev94 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 prøvde den i går, men nettsida kommer ikke opp takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Etter symptomene å dømme vil jeg tippe av høyre parklys framme heller ikke fungerer? Da er det i tilfelle easy fix. Der ligger en diode/motstand på en av ledningene som går ut fra lysbryteren. Bytt den, og lysa dine skal fungere igjen Men, tankmåleren har nok ikke noe sammenheng med det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Det er den motstanden som ble nevnt over her som er gåen I mitt tilfelle funka det i 2min etter jeg hadde bytta dioden, så gikk dritten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oev94 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Etter symptomene å dømme vil jeg tippe av høyre parklys framme heller ikke fungerer?Da er det i tilfelle easy fix. Der ligger en diode/motstand på en av ledningene som går ut fra lysbryteren. Bytt den, og lysa dine skal fungere igjen Men, tankmåleren har nok ikke noe sammenheng med det her.. høgre parklys funker ikke når jeg setter bryteren i midten så håper det er som du sier takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 På meg funker begge parklysa når jeg setter den i midten. Men på kjørelys kutter baklys, dashbord, begge parklysa og høyre nærlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Det er merkelig da, jeg har ikke noe problemer med å åpne PDF´ne. Prøv denne i stedet... prøvde den i går, men nettsida kommer ikke opp takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 evt så kan du sende meg mailen adr din, så kan jeg sende deg PDF filen. Det er merkelig da, jeg har ikke noe problemer med å åpne PDF´ne.Prøv denne i stedet... prøvde den i går, men nettsida kommer ikke opp takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oev94 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 På meg funker begge parklysa når jeg setter den i midten. Men på kjørelys kutter baklys, dashbord, begge parklysa og høyre nærlys hmm... da går vell resten av kvelden med på feilsøking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Ville ikke feilsøkt for mye, hadde iallefall kjøpt ny motstand før jeg brukte uendelig med timer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 er nok den dioden som dei seier, byttet netopp 2 stk og funket som bare det hadde samme problem så deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oev94 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 fiksa det i dag var bare en sikring som hadde gått så nå funker alt som det skal men tror jeg skal ta en titt på den motstanden som dere snakker om så kansje jeg blir kvitt problemet for godt Takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå