Barca Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei. Har akkurat pussa opp en e36 325 sedan 92mod. 180 000km Hele bilen er nylakkert, alle bakskjermer, forskjermer, kanaler er byttet. bilen er 100% rust fri. Sitter svart delskinn interiør sammen med full m-tech styling prisene på disse bilene varierer noe helt sykt, så hva tror folket jeg kan forlange får denne? 60 000`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Bilder? Ut ifra teksten ville jeg ha sagt rundt 70k kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 bilen står ikke her, så derfor jeg ikke har noen bilder.. Glemte også nevne at det sedan, kanskje litt mindre verdi da+?eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 bilen står ikke her, så derfor jeg ikke har noen bilder.. Glemte også nevne at det sedan, kanskje litt mindre verdi da+?eller ? Åja, sedan..... 50-60k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 På finn ligger det en 1999mod E46 323 med samme km.stand til 80 000, så ville ikke gitt mer enn maks 50 for en E36.. Selvom E36 holder seg bra i pris så har E46 kommet nedi nesten samme prisene, og de er jo tross alt bedre og mer moderne biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 jeg vil si at du får 70.000 men mange ting som spiller rolle her. Er den lakket proft eller hos en hobby lakkerer? Det utgjør ganske mye. Felger på bilen? Mtech eller ikke? Historikk ? en 20år gammel bil med 180k på telleren og uten service hefte ville ikke jeg trodd noe på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Er bilen slik som sladjan sin er det naturligvis noe annet Ganske vanskelig å si noe prisanntydning uten bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Er bilen slik som sladjan sin er det naturligvis noe annet Ganske vanskelig å si noe prisanntydning uten bilder... Di fleste biler ser bra ut på bilde . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Bilen er prodff laakkert . Alt er gjort av fqgfolk. Bilen har stått i over 5 år så km er riktig, det kan jeg garantere. Ny overhalt motor også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 En e36 full av "usynlige" sveise sømmer... 35 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 En e36 full av "usynlige" sveise sømmer... 35 lapper. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Bilen er prodff laakkert . Alt er gjort av fqgfolk. Bilen har stått i over 5 år så km er riktig, det kan jeg garantere. Ny overhalt motor også Hvorfor overhalt motor? På denne km standen er det ikke nødvendig å gjøre noe som helst med motor, tyder på at den har gått lengre isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Eller at den er heftig ungdomskj0rt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Bilen er prodff laakkert . Alt er gjort av fqgfolk. Bilen har stått i over 5 år så km er riktig, det kan jeg garantere. Ny overhalt motor også Hvorfor overhalt motor? På denne km standen er det ikke nødvendig å gjøre noe som helst med motor, tyder på at den har gått lengre isåfall. HAr ikke gått lengre nei. Grunnen til nyoverhalt motor, er at motoren var allerede ute, mens bilen var på lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 har du lagt den ut for salg? har du noen bilder eller link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå