Gå til innhold

Hva er bilen verdt? E36 325 strøken.

Barca
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat pussa opp en e36 325 sedan 92mod. 180 000km

Hele bilen er nylakkert, alle bakskjermer, forskjermer, kanaler er byttet. bilen er 100% rust fri.

Sitter svart delskinn interiør sammen med full m-tech styling

prisene på disse bilene varierer noe helt sykt, så hva tror folket jeg kan forlange får denne?

60 000`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På finn ligger det en 1999mod E46 323 med samme km.stand til 80 000, så ville ikke gitt mer enn maks 50 for en E36.. Selvom E36 holder seg bra i pris så har E46 kommet nedi nesten samme prisene, og de er jo tross alt bedre og mer moderne biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil si at du får 70.000

men mange ting som spiller rolle her.

Er den lakket proft eller hos en hobby lakkerer? Det utgjør ganske mye.

Felger på bilen? Mtech eller ikke? Historikk ?

en 20år gammel bil med 180k på telleren og uten service hefte ville ikke jeg trodd noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er prodff laakkert . Alt er gjort av fqgfolk. Bilen har stått i over 5 år så km er riktig, det kan jeg garantere. Ny overhalt motor også

Hvorfor overhalt motor? På denne km standen er det ikke nødvendig å gjøre noe som helst med motor, tyder på at den har gått lengre isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er prodff laakkert . Alt er gjort av fqgfolk. Bilen har stått i over 5 år så km er riktig, det kan jeg garantere. Ny overhalt motor også

Hvorfor overhalt motor? På denne km standen er det ikke nødvendig å gjøre noe som helst med motor, tyder på at den har gått lengre isåfall.

HAr ikke gått lengre nei. Grunnen til nyoverhalt motor, er at motoren var allerede ute, mens bilen var på lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...