marius_m535_90 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 bilen tente og gikk litt men så ville den ikke mer, nå går ikke bensin pumpe å ikke gnist:S er en ekstra kontakt der hjernen sitter med 7 ledninger kan dette ha noe og si? bilde av kontakt fra 525 med automat motornett med kontakt marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 ingen bilen starta fint begynte og skru sammen og prøvde litt men ingen håp lengere:S kan dette ha noe si med at automat hjernen ikke er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Søk på forumet eller ta kontakt med kje viewtopic.php?f=1&t=183269&hilit=automat+til+manuell+kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 takk sendt pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 ingen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Litt vanskelig for å forstå deg. Men du sier bilen startet og gikk til å begynne med? Da er det ikke noe feil med koblinger å kontakter i alle fall. Da ville den gå eller ikke. Ganske sikker på at motoren trenger den hjernen den har hatt før for å gå skikkelig. Men prøv med litt bedre forklaringer så tror jeg du får flere innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 motor fungerte perfekt jeg skulle ha girkassa i 528 min og andre' som vi bygger om bilen fikk motorn. ja start motor går fint men hjelper ikke når ikke får gnist eller bensin:S kontakter er plugget ut og plugget inn det er det eneste som er gjort. en slik ombyggning pleier og gå fint gjort dette en del ganger nå. den startet fint når hadde satt den i da manglet det vann og eksos så skrudde vi poå eksosen fylte vann så ville den ikke gå på tonggang men med gass etter mindre en 5 sek slapp jeg gassen og etter det ville den ikke mer. men fant noen punter i hjernen som ikke var bra får håpe det er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Den ledninga du viser på bildet ligger utilkoplet i bilen min, men likevel går den normalt. Ingen som vet hva den går til da (nysgjerrig)? Prøv med ny hjerne i første omgang da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 skal det:) takker for hjelp KJE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå