Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg nå skulle sette på den nye effekt påtta mi begynte jeg å bli frustrert da den ikke passet, etter en stund tok jeg dette bilde og såg at de er av samme størrelse.. på røra som går bak til båtta har same ending som jeg har inngang, skal det vere slik?

Om alt er som det skal, må jeg da kjøpe en type for overgang?

i1ic8z5bd6u97vl8wmg6.jpg

Skrevet

Hvis den ikke blir for kort kan du kappe av den delen av potta som er tykkere.

For sikkerhets skyld så kan du måle for å være sikker på at den går inn i den andre etterpå

Skrevet

Faen da, blir de ikke påttemontering før mandag :P stiller ikke så langt ut bake, tror jeg får kjøpe en overgan da :/ må vel sveisest fast på ene enden ?

Skrevet

gjør det enkelt, slå bare sammen de gamle litt med hammer, også prøver du og slå ut den nye litt, inne ifra, også slår du det på med en planke i mellom eller noe :) gjor eg i fjor sommer, og henger fortsatt like bra :)

Skrevet

ikke mye fan av å ødlegge noe jeg har betalt mye penger for ;P

gjør det enkelt, slå bare sammen de gamle litt med hammer, også prøver du og slå ut den nye litt, inne ifra, også slår du det på med en planke i mellom eller noe :) gjor eg i fjor sommer, og henger fortsatt like bra :)
Skrevet

Har prøvd det og vil ikke anbefale det. Det er teoretisk umulig å få delene sammen så mye at den skjærte delen som går på langs vil overlappe hverandre så den ikke kommer bort.

t7el39bu3ylszamw9sy1.jpg

Skrevet

Har prøvd det og vil ikke anbefale det. Det er teoretisk umulig å få delene sammen så mye at den skjærte delen som går på langs vil overlappe hverandre så den ikke kommer bort.

t7el39bu3ylszamw9sy1.jpg

min henger nå pent enda, med 2 eksos klemmer, ingen eksoslekasje eller noe, men eg har dradd te med stor sleggo da, forran på potten, på kanten der, med planke mellom.

det ble enkli bare sånn etter mye irritasjon, og noen adhd fakter :P

Skrevet
Blir vel enten noe sånt:

exhaust_clamp%5B101053%5D.JPG

Eller sveise.

Eller et rør som går utpå og 2 vanlige klemmer..

+1 :wink:

+1 fra meg og, helt perfekt !

+1 :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...