Tuborgs Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 da jeg nå skulle sette på den nye effekt påtta mi begynte jeg å bli frustrert da den ikke passet, etter en stund tok jeg dette bilde og såg at de er av samme størrelse.. på røra som går bak til båtta har same ending som jeg har inngang, skal det vere slik? Om alt er som det skal, må jeg da kjøpe en type for overgang?
killarinc Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Bare og kjøpe en rørstomp det og sette i mellom. Vis det ikke stikker for langt ut bak?
hao Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hvis den ikke blir for kort kan du kappe av den delen av potta som er tykkere. For sikkerhets skyld så kan du måle for å være sikker på at den går inn i den andre etterpå
Tuborgs Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Faen da, blir de ikke påttemontering før mandag stiller ikke så langt ut bake, tror jeg får kjøpe en overgan da :/ må vel sveisest fast på ene enden ?
Jo0nny Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Du får kjøpt sånn eksosklemme som har en stramme skru i begge ender Så må ikke sveise noe
LinkE34 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 gjør det enkelt, slå bare sammen de gamle litt med hammer, også prøver du og slå ut den nye litt, inne ifra, også slår du det på med en planke i mellom eller noe gjor eg i fjor sommer, og henger fortsatt like bra
Tuborgs Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 ikke mye fan av å ødlegge noe jeg har betalt mye penger for ;P gjør det enkelt, slå bare sammen de gamle litt med hammer, også prøver du og slå ut den nye litt, inne ifra, også slår du det på med en planke i mellom eller noe gjor eg i fjor sommer, og henger fortsatt like bra
LinkE34 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 blir jo ikkje ødelagt, men like greit og ta da fint sio da e litt dyrt
kvammis Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Blir vel enten noe sånt: Eller sveise. Eller et rør som går utpå og 2 vanlige klemmer..
hao Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 gjør det enkelt, slå bare sammen de gamle litt med hammer, også prøver du og slå ut den nye litt, inne ifra, også slår du det på med en planke i mellom eller noe gjor eg i fjor sommer, og henger fortsatt like bra Har prøvd det og vil ikke anbefale det. Det er teoretisk umulig å få delene sammen så mye at den skjærte delen som går på langs vil overlappe hverandre så den ikke kommer bort.
hao Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Blir vel enten noe sånt: Eller sveise. Eller et rør som går utpå og 2 vanlige klemmer.. +1
LinkE34 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 gjør det enkelt, slå bare sammen de gamle litt med hammer, også prøver du og slå ut den nye litt, inne ifra, også slår du det på med en planke i mellom eller noe gjor eg i fjor sommer, og henger fortsatt like bra Har prøvd det og vil ikke anbefale det. Det er teoretisk umulig å få delene sammen så mye at den skjærte delen som går på langs vil overlappe hverandre så den ikke kommer bort. min henger nå pent enda, med 2 eksos klemmer, ingen eksoslekasje eller noe, men eg har dradd te med stor sleggo da, forran på potten, på kanten der, med planke mellom. det ble enkli bare sånn etter mye irritasjon, og noen adhd fakter
LinkE34 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Blir vel enten noe sånt: Eller sveise. Eller et rør som går utpå og 2 vanlige klemmer.. +1 +1 fra meg og, helt perfekt !
Alpejohn Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Blir vel enten noe sånt: Eller sveise. Eller et rør som går utpå og 2 vanlige klemmer.. +1 +1 fra meg og, helt perfekt ! +1
2000Touring Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hadde det ikke heller vært enklere å bruke et rør som passer inni begge disse og brukt to klemmer? Da slipper man eksoslekkasje fra slissene i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå