Dirty Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Noen som skal stille ut bilen sin ? vært morro å stått sammen med andre Bimmersfolk ellers syns jeg det var nedtur at man ikke kan bo på gokart banen vil jo ikke sove nede med 14iss gutta og andre idioter Da nærmer det seg Gatebil- festivalen på Rudskogen den 8-10 juli 2011. Informasjonen under vil bli oppdatert fortløpende. Som sikkert mange vet så står splitter ny og lengre bane og nytt og større depo klart til Gatebil i juli. Arbeidene pågår døgnet rundt, og selv om den opprinnelige tidsplanen har blitt forsjøvet, er alle mulige garantier gitt for at alt er klart til Gatebil den 8-10 juli:)! Banekjøring – Alle som har lyst kan prøve bilen sin på den nye banen. Hele 3237 meter med en av Europas aller råeste traseer. Med full internasjonal standard, godkjent for kjøring med Formel 1 biler. Mer informasjon om regler, lisenser, klasseinndeling og tidsskjema kommer om litt.. Utstilling – Hele den store gokartbanen vil bli brukt som utstillingsområde. Her blir det ikke anledning for overnatting, mekking, team- busser etc. Alle mulige typer bilklubber bør snarest ta kontakt med Gatebil for reservering av plass, da mye allerede er fylt opp. Enkeltpersoner, eller 2-3 venner i følge, trenger ikke reservere plass. Les mer her. Stands – Det meste av firmastands blir plassert i det nye hoveddepot langs langsletta ved hovedinngangen til banen. Rekordmange har allerede meldt seg på, men det er fortsatt plasser igjen. Les mer her. Gatebil Extreme – Gatebil Extreme har vi tenkt skal benytte det gamle depoet og den gamle utkjøringen til banen. Alle som vil delta i TimeAttack og Extreme Race bes ta kontakt med Gatebil snarest. Husk og spesifiser hvor stor plass du trenger/ ønsker. Drifting – Gled deg til Drifting på Gatebil i juli! Driftingstjernen Fredric Aasbø kommer hjem fra USA, og kanskje tar han med seg noen venner. Mer info om dette senere. Hele den Nordiske eliten er så klart også på plass, sammen med sjåfører fra både Japan, England og Tyskland. Publikum – Gatebilfestivalen på nye Rudskogen må oppleves, selv om du ikke har bil du kan delta med selv. Billettpriser finner du nederst i artikkelen. Husk fotoapparat/ fimkamera! Firma – Lei standplass! Ønsker du å profilere firma eller selge div. produkter for det store Gatebil-markedet, kan du leie standplass. Men vær rask! Mer informasjon om dette Camping- Aftertrack - Hovedcampen og Aftertrack- scenen blir på samme sted som før. Flere superbra live- band, deriblant Gatebil’s ”husorkester” PLUMBO. Det blir så klart også høy babe- faktor, med blant annet kåring av ’Årets Gatebil babe 2011’. Gled deg også til et spektakulært FMX show med Nordens beste førere, pluss mange mange overraskelser. Mer info kommer. Hotel – Quality Hotel og Badeland Sarpsborg Booking: +47 69 10 15 00 - Mer informasjon på hotelets webside. Veiforklaring – Rudskogen Motorsenter ligger langs riksvei 111 mellom Sarpsborg og Rakkestad. Ca. 1 time fra Oslo, og 2,5 timer fra Göteborg. GPS koordinatorer: N 59° 22′ 04″ N – E 11° 15′ 43″ Mer informasjon kommer senere. Still også gjerne spørsmål i diskusjonstråden under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Jeg skal ned dit og kikke, veit ikke om det blir med senior en dag, eller med kompiser hele helga enda. Må se Teemu Peltola om han kommer med diesel-doris, nytt oppsett på den i år også. Han regnet med å komme når han fikk vite at banen var ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Jeg og anders kommer. Jeg skal slepe med med min ex m3 e30 802 whp edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hmm okei. Skal du stille ut eller kjøre Jørgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Jeg og anders kommer. Jeg skal slepe med med min ex m3 e30 802 whp edition. Dere får spørre Gatebil om dem vil sponse dere med sånne rosa dekk med farge, tipper dere røyklegger mest der... Tipper Rudskogen ser ut som en byggeplass dessverre, uten curbs og særlige sandfeller foreløpig. Har jeg kjempeflaks så kanskje jeg karrer meg nedover en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hmm okei.Skal du stille ut eller kjøre Jørgen ? Det blir vel kjøring ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Skal dit ja og gleder meg:) Håper bare de får ferdig det meste av utbyggingen til da:S Bilen tenker jeg bare blir stående på utstillinga hele helga. Vil ikke utpå gress og sikkert gjørme på campen + gale fulle folk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Jeg og anders kommer. Jeg skal slepe med med min ex m3 e30 802 whp edition. Dere får spørre Gatebil om dem vil sponse dere med sånne rosa dekk med farge, tipper dere røyklegger mest der... Tipper Rudskogen ser ut som en byggeplass dessverre, uten curbs og særlige sandfeller foreløpig. Har jeg kjempeflaks så kanskje jeg karrer meg nedover en av dagene. Ja det hadde vert no Vegard snakket med en som har vert neppå der for ett par uker siden, og han trodde ikke di ble ferdige i tide. Så helt bomba ut vist. Men di jobber hele døgne neppå der nå så det er vel håp. Men blir det ikke sandfeller til da må man holde seg på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hmm okei.Skal du stille ut eller kjøre Jørgen ? Det blir vel kjøring ja lyst til å kjøre selv! men blir ikke noe av det i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 trur meg og deg skal safe litt kim da vi skal kjøre ca 100 mil tur retur med den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 det går så fint atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Vurderer å dra en tur dit med E90'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Skal bort å kikke, men vet ikke om det blir med e30'n ennå... Kommer litt an på hvor mange vi blir, e30 er jo ikke akkurat en limosine baki... Gleder meg til å se den nye banen hvertfall, ser jo rått ut på kartet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Planen var å campe hele helgen med noen kompiser. men er det noen kriterier får å stille ut bilen på gocard banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Kan stille ut hva som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå