gkw89 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 den finske der tror jeg ikke er en org m5 akkurat... sikkert ombygd 525 eller no i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 ble egentlg litt skuffet over hvor få bilder det var utstilt der...var der sist for 6-7 år siden..føler at det var fler fete biler og stands da enn nå i helgen på lørdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Møter dere en søplefull, halvfeit jævel på 186høy og 130kilo så hils på! Beskrev du ikke nå halvparten av de som møter opp? Hahahaha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Takk for skryt. Syns jeg selv ikke fikk til noe bra kjøring, før litt sent på søndagen, men langt fra 100% fornøyd. Bilen går altfor fort varm på vannet, så jeg får ikke noe flyt i kjøringa. Så greide jeg å snurre i breisladden, da var jeg fau som f, vet jeg kan bedere liksom, men var jævla glatt der, og mange andre som kunne fort endt opp på palle plass som også dreit deg ut. Men Mr Aasbø er i en klasse for seg, han viser hvorfor han er verdens beste fri kjører. Når han får frie tøyler, er det helt vilt hva han får til. Han kom helt baklengs etter langsiden og ikke snurra, det skal liksom ikke gå med en bakhjulstrekker. Farten og hvor nærme han kjører inntil veggen, er også helt over rå. Ellers var Gatebil bra, men ble litt mye folk på lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 M3 etter en liten brann. åååshit Hva skjedde, noen som vet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 ble egentlg litt skuffet over hvor få bilder det var utstilt der...var der sist for 6-7 år siden..føler at det var fler fete biler og stands da enn nå i helgen på lørdagen... tenkte akkurat de samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 pluss.....bilene ser mer shabby ut nå enn for par år siden..gode gamle gutta med "Nye" biler på den tiden er borte..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Banen såg rå ut, men organiseringa i år var en flopp uten like! Det var et helvete over alt bortsett fra på Go Kart banen, som visst var full på lørdag for utstilling, den var skål tom nesten!Vasking kunne du glemme siden Meguiars ikke var der en gang! Godt festen var bra og været på dagen var knall. Jeg for min del la min elsk på Kvissel sin S54 E30, makan til rå lyd og funksjon. Helt sjef! Sa mannen som fikk lov til og kjøre grusveien igjennom skogen når han skulle stille ut Dessverre så ble det ikke vaskeplasser i år da vi ble tatt på senga mtp antall folk og sånt som kom. Festen var kanon Kan ikke klage på det nei, men på fredagen var jeg så sliten at jeg ikke orka å vaske bilen en gang hehe! Ville se mer kjøring i år enn å bare stå å dulle med den bilen i evigheter, og slik ble det også. Mye mer morro det, selv om det ikke blir noe pokaler av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 har vell nok pokaler du?.. lå bak deg i strømstad på torsdagen også larsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Aldrig nok pokaler, men er lei av å bare så å vaske. Hadde så sinnsykt lyst å kjøre, men med den køen så slo jeg det fra meg. Kjøpte hjelm på fredagen også... Ja, såg du låg bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 køen varganske lang til tider ja.. sto i mange timer å venta i kø i løpet av helga.. og faktisk så veit jeg ikke helt om jeg likte banen... men må vell trimme mer så kanskje den blir artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Hvem vant bmw-prisen, hvis det var noe egen pris for det? så deg på vei gjennom depoet i går(søndag) morty, sto lenge på samme sted gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Hvem vant bmw-prisen, hvis det var noe egen pris for det? så deg på vei gjennom depoet i går(søndag) morty, sto lenge på samme sted gitt Stramvaier vant 1.pl. BMW, husker ikke hva de andre BMW var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Hvem vant bmw-prisen, hvis det var noe egen pris for det? så deg på vei gjennom depoet i går(søndag) morty, sto lenge på samme sted gitt hehe ja.. sto vell i "krysset" der i 2 timer tror jeg...kjedelig men det var glemt da vi dro ut.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 dårlig gjort at han er der jeg vil også ha premie!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå