Gå til innhold

Gatebil Rudskogen 8-10 juli!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for skryt. :applause:

Syns jeg selv ikke fikk til noe bra kjøring, før litt sent på søndagen, men langt fra 100% fornøyd.

Bilen går altfor fort varm på vannet, så jeg får ikke noe flyt i kjøringa.

Så greide jeg å snurre i breisladden, da var jeg fau som f, vet jeg kan bedere liksom, men var jævla glatt der, og mange andre som kunne fort endt opp på palle plass som også dreit deg ut.

Men Mr Aasbø er i en klasse for seg, han viser hvorfor han er verdens beste fri kjører. Når han får frie tøyler, er det helt vilt hva han får til. Han kom helt baklengs etter langsiden og ikke snurra, det skal liksom ikke gå med en bakhjulstrekker. :applause: Farten og hvor nærme han kjører inntil veggen, er også helt over rå. :applause:

Ellers var Gatebil bra, men ble litt mye folk på lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble egentlg litt skuffet over hvor få bilder det var utstilt der...var der sist for 6-7 år siden..føler at det var fler fete biler og stands da enn nå i helgen på lørdagen...

tenkte akkurat de samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen såg rå ut, men organiseringa i år var en flopp uten like! Det var et helvete over alt bortsett fra på Go Kart banen, som visst var full på lørdag for utstilling, den var skål tom nesten!

Vasking kunne du glemme siden Meguiars ikke var der en gang! Godt festen var bra og været på dagen var knall. Jeg for min del la min elsk på Kvissel sin S54 E30, makan til rå lyd og funksjon. Helt sjef!

Sa mannen som fikk lov til og kjøre grusveien igjennom skogen når han skulle stille ut ;)

Dessverre så ble det ikke vaskeplasser i år da vi ble tatt på senga mtp antall folk og sånt som kom.

Festen var kanon :)

Kan ikke klage på det nei, men på fredagen var jeg så sliten at jeg ikke orka å vaske bilen en gang :P hehe! Ville se mer kjøring i år enn å bare stå å dulle med den bilen i evigheter, og slik ble det også. Mye mer morro det, selv om det ikke blir noe pokaler av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vant bmw-prisen, hvis det var noe egen pris for det? så deg på vei gjennom depoet i går(søndag) morty, sto lenge på samme sted gitt :P

Stramvaier vant 1.pl. BMW, husker ikke hva de andre BMW var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vant bmw-prisen, hvis det var noe egen pris for det? så deg på vei gjennom depoet i går(søndag) morty, sto lenge på samme sted gitt :P

hehe ja.. sto vell i "krysset" der i 2 timer tror jeg...kjedelig men det var glemt da vi dro ut.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...