CV-Erik Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Hehe, er nok fare for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 så ingen kjente biler eller folk jeg. bare wicky i bilen sin mens han nesten tok meg med sidespeilet sitt. whaaaaaaaaat?! jeg gikk på venstre siden av veien ut av det gammle depoet ca kl 5. da kjørte du forbi meg med sidespeilet ditt 3 cm fra albuen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 sånn pakistansk måte å hilse på var litt overrasket over å ikke se en eneste politibil / kontroll rundt rudskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Var kontroll inn mot Rakkestad vet jeg, kompisser som ble stoppa. Promille/belte/sertifikat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 overrasket selv. så ikke en eneste politibil hele dagen bortsett fra de 2 som dirigerte trafikken i krysset inn til rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 overrasket selv. så ikke en eneste politibil hele dagen bortsett fra de 2 som dirigerte trafikken i krysset inn til rudskogen. Var jo masse politi overalt, blåse kunne man også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Var plenty av purk på området, men møtte på NULL kontroller tur/retur Ålesund.. Fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 De hadde kontroller, men ikke hele tiden. Husker for noen år tilbake så hadde de mye mer, kjørte forbi kontroll hver gang vi skulle inn til Sarp eller Rakkestad. Så lenge det er Politiet og ikke BT som har kontroller så må vi vere fornøyde, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 så bare to stk som dirigerte trafikk inn og ut av gatebil ja...nothing else...jeg som stressa med å få betalt årsavgiften før jeg reiste ned og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå