Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper Rudskogen ser ut som en byggeplass dessverre, uten curbs og særlige sandfeller foreløpig.

Tipper Rudskogen blir veldig bra til Gatebil jeg :) Asfalt er kommet på hele nye sløyfa, og resten av banen blir asfaltert hvert øyeblikk. Curbs er det begynt på for flere uker siden, så det er vel i rute :)

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

de nye reglene er vist blitt teit, ikke ha bulk i bil, rust, sladding..

mestepartn av moroa vekk :roll:

Krav til bil

Bilen skal være i topp teknisk stand, og se både hel, pen, ren og fin ut. Lurvete, bulkete, smårustne biler vil ikke få kjøre. Støtfangere skal være påmontert og skikkelig festet. Dette gjelder også drifting og andre løpsbiler.

Registrert/ prøveskilt

Alle biler som deltar på banekjøring skal være registrert og årsavgift betalt. Prøveskilt er tillatt, under følgende vilkår: Dags-kjennemerker fra Statens Vegvesen må være utstedt med kjøreseddel for kjøring på den aktuelle banen og dagen. Plateskilt må ha egen bekreftelse fra forsikringsselskap om at kjøring på bane er tillatt( betyr det at man må ringe forsikringselskapet??)

Kjøring på Gatebil inndeles i følgende klasser:

1: Vanlige Gatebiler: Ingen konkurranse/ tidskjøring. Kun frikjøring, hvor man kan kjøre så mye man vil innenfor oppsatt kjøretid. Moderat sladding er tillatt, men dette må skje i god avstand til andre biler på banen. Slipp forbi dem som ønsker å kjøre spor/ fortere. Tett kniving og forbikjøring inn mot sving er ikke tillatt. den er jo grei :)

Skrevet

haha hva faen ? ikke ha bulk i bil, rust, sladding.. ?

for meg virker det jo som det er utstillingsbilene som skal puttre rundt på banen

Skrevet

Haha! Begrepet "gatebil" er blitt mere teit enn noen gang! Skal dem ha superstrøkne biler ingen tør bruke? fy faen for en gjeng tullinger.. Er blitt for "stort" hele gatebil greia...!

Skrevet

Tenkte meg nedover i sammneheng med ferien min, så de lbir nok og kjøre polo tenker jeg. menne...om det ikke er lov med morro lenger veit jeg faen ikke om jeg gidder. men samtidig sier noe meg at de reglene der ikke er så jævla nøye:P

Skrevet

De har vel blitt mere nazi i år, men at bilen har bulk å rust er vel til å ta litt i.

Jeg har eller ikke tro på at det nye opplegget med å flytte utstillinga ned på gokart banen. :shock:

Jeg sier bare sommertreff på ACR :mrgreen::mrgreen::applause::applause: Pisser en lang gang over gatebil.

Skrevet
De har vel blitt mere nazi i år, men at bilen har bulk å rust er vel til å ta litt i.

Jeg har eller ikke tro på at det nye opplegget med å flytte utstillinga ned på gokart banen. :shock:

Ikke jeg heller! nede på gokart banene var det alltid mye bra liv med litt mer serriøse folk en de 14åringene som henger på partycampen

Skrevet

Merka dette på våler, at det var en litt mer seriøs liga blant oss på gocart banen.. Å "bo" nede på en partycamp med en haug drita fjortisser frister ikke da det ofte blir litt skruing, etc. Noe som ikke er like gøy med 300 drita tilskuere.. Vi får se hvordan det blir..

Skrevet

Skulle heller blitt kvitt disse japsebilene som er poppa sammen på en fredagskveld.

Betyr det at sleepere ikke er lov lengre nå eller...:/ hva med takgrind og ski på taket?!

At bilene er noenlunde gjennomførte bør være en selvfølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...