Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Merka dette på våler, at det var en litt mer seriøs liga blant oss på gocart banen.. Å "bo" nede på en partycamp med en haug drita fjortisser frister ikke da det ofte blir litt skruing, etc. Noe som ikke er like gøy med 300 drita tilskuere.. Vi får se hvordan det blir.. slik jeg har skjønt det, så er det en egen "skru camp" for de som kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 om det er parkeringsbulker og litt rust er ikke no stress. Men når folk kommer med biler som ser ut som de er hentet tilbake i fra bilcrossen! da er det greit og få de bort, husk at det er en del som kjører der som har lagt mange hundre tusen i bila sine, kjipt og få en lurvete bil i sida som er verdt 20k ! nye depoet blir så stort at det er ikke no problem gutta, også har man savnet et utstillingsområde på go-carten der i mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hvorfor skal ikke en bil verdt 20 tusen få kjøre? ALLE skriver under på at forsikring ikke gjelder på banen! Jeg mener: Er det i teknisk stand, la folk kjøre.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 når de ser ut som bilcrossbiler har de INGENTING på banen og gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 var blitt veldig strengt gitt. merket dette allerede ifjor da jeg var der nede med en kompis. hvorfor er det værre å få en bil til 20k inn i siden enn en til 300? Jeg bare spør, bilen min slipper igjennom "teknisk" uansett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hvorfor ikke ? så lenge den går igjennom teknisk. gatebil er jo blitt en gjeng med fisefine homser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 hvorfor skal de som har biler til 300 k kjøre med folk som driter i sine til 20k? er ikke snakk om pris, men stand, om en bil er i god teknisk stand så har den fangere, og ser litt pen ut. det har blitt erfart at de som driter i sine biler ofte utgjør en større risiko en de som ikke driter i bilene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 ok. da får jeg bli hjemme med min smårustne e30 jeg da. ser det er noen flekker her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 ok. da får jeg bli hjemme med min smårustne e30 jeg da. ser det er noen flekker her og der du vet GODT hva jeg mener, små rust osv er det ingen som bryr seg om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 gatebilsystemet den dag i dag er heelt pult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 og hva mener du skulle vært annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Må vel komme meg nedover jeg også! Kaaanskje jeg får ferdig taket mitt før da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det som skulle vært anderledes er vel nevnt. Er enig i at gatebil har blitt litt for stort og dem har blitt en gjeng fisefine jøder ja.. Jeg bryr meg ikke om utseende på bilen. rimelig herja M535i.. men letta, nå bedre bremser, s38 motor, helt nytt understell osv osv gjør jo at den har mere på banen å gjøre enn en polert jallahaug! Jeg veit godt jeg er en skrotnisse, men det er jo det som gjør at det er kult.. Når jeg sto flaggvakt på lørdag hadde jeg tommelen opp til alle med småshabby biler som funker, for det er mye mer å hvile øya på enn en polert bil som surrer pent rundt banen.. Gatebil har jo alltid vært treff mer herjing, og morro på, hvorfor skal det nå bli et "finmanns treff?" Kommer ikke bilen min på bane på rudskogen, drar jeg aldri på gatebil treff mer, da drar jeg heller på festivaler å drekker meg drita full, og kjører på alle mulige andre treff der de har kjøregleden og førere i fokus, ikke at treffet skal "se" rått og bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 F.eks "rakett" sin e30 med S38 er et godt eksempel.. MASSE herjing og morro, og bilen ser litt ille ut (ikke nylakkert hvertfall) hvorfor skal ikke den på banen? blir litt irritert av sånt tull.. Utseende har ikke en sammenheng med teknisk stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 nå er det vel ikke satt noe grense på hva som slipper utpå og ikke.. men er takgrind og ski på taket lov i år? det er jo det som er underholdning. Når en skamshabby utseendemessig bil kjører fletta av tilsynelatende gromme biler. F.eks Valdresomegan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå