325icab_88 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kjørte en runde rundt banen i dag for å se hvordan vi ligger an. Dette blir heftig, spesielt enden på den nye sletta! Enden av nye sletta tatt fra avkjøringssone Fra avkjøringssonen Forlenget den gamle sletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 jeg ser for meg mange gode sladder, bred og fin bane:) for ikke å snakke om mye varme bremser og kokende væske nedover den nye strekken..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 jeg ser for meg mange gode sladder, bred og fin bane:)for ikke å snakke om mye varme bremser og kokende væske nedover den nye strekken..... x2, stakkars bremser men den ser kul ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Fy satan så nærme fjellet er banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Fy satan så nærme fjellet er banen! det er jo på "feil" side og gjerde i mellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Når kjører folk fra sør/vestlandet oppover egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Blir gromt så fy detta. Får mange år siden, fikk man svart flagg for snurring, da sto noen å tårnet og ga beskjed til utslepp. 3 snurringer, så var det nekt resten av dagen, så ting var ikke så bra før nei. Jeg ønsker de nye reglene velkommen, og håper det ikke blir noen sjikanern, utenom langsletta. Hva mener du her Oddis? "Egentlig ser jeg bare på de som drifter ekstremt som de største taperne her, for det er der den drøyeste kjørestilen og de skralleste bilene er" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hva mener du her Oddis? "Egentlig ser jeg bare på de som drifter ekstremt som de største taperne her, for det er der den drøyeste kjørestilen og de skralleste bilene er" De som kjører harderst bruker som oftest å miste fangere og plastikk, og har problemer med å holde bilen helt inntakt. Nå er dette problemet 100% japseplast-orientert med fangere som subber bakken og diverse bulker fra sjikanetouching. Derfor ser jeg på de som de største taperne i dette reglementet. Folk som Moen og Aasbø mister fangere nå og da i sin ekstreme satsing. Ser for meg masse ekstra pes. Men som sagt, jeg tror dette reglementet er som alt annet av Gatebil regler - av typen light. Tar alt med en stor klype salt inntil jeg faktisk ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ja Mr Aasbø, K-Moen og Alm gutta er vel dem som må skjerpe seg mest, noe jeg syns er på tide. Den nye banen er så bred og stor, at om du ikke greier å sette opp bilen i full sladd der, kan du bare dra og begynne med rally cross. Jeg er også helt enig at mister du fangeren, får du inn å lappe og sette den på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Moen og aasbø har såppas store navn at de slipper unna det meste tenker jeg. Mister jeg deler blir jeg nok flagget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 De gutta der shower jo ekstremt også, så litt synd sånn sett. Generelt sett er det jo MEST av de uerfarne "kjøpt ferdig driftebil til 60k"-gutta som sprer mest platisk rundt seg på banen. For de nevnte karene Moen og Aasbø handler det om å presse grensene, og da har det ingenting å si hvor bred bana er Og jeg liker ekstremsating... det er ikke de som er det _store_ problemet. Men alle andre som prøver å være som dem, og mislykkes 7 av 9 runder i heatet med påfølgende plastikkdryss over banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg digger kjøre stilen til Mr Aasbø, og han har gitt oss mange kule triks, så jeg er en av dem som prøver å gjøre litt som han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 ingenting å si på kjørestilen nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg skal bortover, men blir ikke noe kjøring regner jeg med. Blir vel bare for å slappe av og se på kule biler, drikke vann og brus. Kanskje ta en burger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg skal bortover, men blir ikke noe kjøring regner jeg med. Blir vel bare for å slappe av og se på kule biler, drikke vann og brus. Kanskje ta en burger også Hei hei, nå har jeg lova jeg skal kjøre fra deg sidelengst, så skal du ikke kjøre, makan !! Skal bare gnukke i gni du. Sett litt på terminlista til Rudskogen, og er ca 3 hele dager ledig +ca 18 halv dager i løpet av 2.5 mnd ca. Syns det var mye ledig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå