gkw89 Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 er sikkert ikke på utstillingsdelen... var kun banekjøringsbiler i fjor... var flere nedpå der som stilte ut, men ikke trengte duk... men er pga miljøgreier dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Er det andre aktuelle treff for kem som helst i sommer? Eg må starte bilen min imorra om eg skal få mappa den før Skogen. Ser stygt ut så det er derfor eg lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 trackday den 14, ellers så er det jo treff stort sett hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Er det noe krav om hvor stor da? eller går det å legge en 2x3m under bilen bare? får vel kjøpe en for sikkerhetsskyld da, så jeg slipper å punge ut masse for å kjøpe en der, eller i værstefall ikke kunne stille ut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Står ingenting om det på utsillingsdelen på gatebil.no så gidder ikke kjøpe inn noe! noen som kjører fra sørlandet på torsdag? er jo morro å ta følge med noe bimmers biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 En runde rundt nye Rudskogen i shortcar!!! SATAN for en bane, svingen som begynner på 0:52 må være en drifters våte drøm ... og langstrekka kommer til å bety noe sinnsykt med toppfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 fyy faaaan! tror vi må justere opp trykket i e30n på rudskogen jeg! skal du dit oddis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Rått! Tre sletter der de raskeste får opp mot 200km og over det også Men STAKKARS bremser Gromme bremser kommer til sin rett der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Oj, der kommer det til å gå myye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Oj, der kommer det til å gå myye dekk! Ja, helt klart. Vært der å titta på GT serien i dag, gikk fort ja. Mener beste tiden når jeg gikk var 1.30 og noe. Om man har 500 hk og kjører fuldt alle svingene på sladd, varer nok dekka ikke en runde en gang. Banen var grom, men ting rundt var ikke så bra. Var lite asfalt på det nye depoet, og massa store hauer med grus osv. Men skal vist bli pitt karasjer og mye fine ting etterverdt. Så blir nok litt små og store innkjørings ting, spes denne helgen. Men bare været blir bra, for vi bare smile og leke oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Men bare været blir bra, for vi bare smile og leke oss. Stemmer! Og jeg skal bare gå rundt og slappe av med øl Håper å kunne være med med bil på September, da flyter ting litt bedre, og kanskje litt mindre folk og køkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Stiller ut på campen ! Ellers har jeg stasha opp med utstyr til og fotografere hele helgen og øl nok til hele helgen! Spådd fint vær på yr.no i øyeblikket håper det holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Ja sept treffet er Gatebils beste treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Jeg tar med med M3n å kommer. Blir utstilling på meg hele helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Morro, da får jeg titta litt på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå