Gå til innhold

noen som kan hjelpe med diagnose i kr.sund el omheng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. noen som kan hjelpe meg med en diagnose på e34n i kristiansund og omheng? betaler selvfølgelig for meg.

har litt problemer med at den ikke går rent. dritlei av dette no. går mye renere med lmm frakoblet men ikke bra fordi. med den i så rister hele bilen på tomgang. har prøvd en brukt lmm uten hell. bruker endel bensin også.

Robin

Skrevet
hei. noen som kan hjelpe meg med en diagnose på e34n i kristiansund og omheng? betaler selvfølgelig for meg.

har litt problemer med at den ikke går rent. dritlei av dette no. går mye renere med lmm frakoblet men ikke bra fordi. med den i så rister hele bilen på tomgang. har prøvd en brukt lmm uten hell. bruker endel bensin også.

Robin

Fiks en data med xp så har i diagnose:)

Skrevet
:D fikk tips av en kompis her no, data geek. han sa høyreklikk på programmet og velg egenskaper -> kompabilitet og velg win xp der. verdt ett forsøk? hadd vært gull om de funka iaffal
Skrevet

Er da vel ikke så dyrt om du kjører på Mekonomen eller noe? Vet at Bilcentrum har Würth sitt program som skal fungere greit :) Tror ikke det var store summen heller for en sjekk :)

Skrevet

nei vet ikke jeg, vet bare at slatlem skal få holde seg langt unna bilene mine :P viste ikke at bilcentrum tok jeg altså. da skal jeg høre der over helga. får kanskje nice-price gjennom jobben og, da vi har 20 biler derfra

Skrevet
prøvde du kampabilitetsmodus da? noen andre som har i tilfelle? hvis ikke skaffer jeg en pc med xp ass :D

Ikke testa skal prøve imorra;)

Skrevet

Nei, Slattis har ikke jeg troa på heller faktisk :lol: En kompis var på Bilcentrum med sin E46 for en tid tilbake.. Var ikke dyrt heller :)

Skrevet

var innom bilsentrum i dag, men de tok ikke diagnose på bmw. merkelig. spurte om de kunne se mellom fingrene på kompressoren på eukontroll og men det var helt uaktuelt.

så dro jeg på mekonomen. de brydde seg ikke om kompressoren sålenge avgassen var ok. og diagnose var 600-1200. da drar jeg kanskje likegreit til gs med den? har vell litt mer peil der vil jeg tru ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...