Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Følger da med her jeg, vet du! :)
Jeg også :)
Du er helt sjef! :D
Jeg har vel strengt tatt ikke så mye å syte etter, for jeg er ikke så flink å kommentere i andres tråder jeg heller :lol: Men det hjelper godt på motivasjonen! :D
Dette er rått! 8)

Legger noe peng å jobb i denne bilen :)

Off ja' date=' det er LANGT fra gratis å drive på slik.Håper en evt kjøper tenker det samme som deg :lol:
Fyfaan så gjennomført bra, artig å se alle løsninger :) Likte alubensinrøra også :) Om det er noe å ''klage'' på , så er det at du skulle hatt på fersk svart tectyl før du monterte alt sammen igjen for å fått finishen :)
Det er jeg helt enig i! Får trøste oss med att den er/blir iallefall hel og tett overalt.. Bra med konstruktive innspill og :)
Skrevet
Som jeg har sagt før Vidar, liker det jeg ser :)
Takker for det igjen :) Alltid kjekt å høre :)
Faen du går nøye t verks her;-) e effektiv no! Ser ut så i må få e12 utover t d så du fe gjort den ferdig ska d bli nåkkå tå den:-D
Nåja' date=' kjenne det nerma se ei downperiode igjen no.. Skulle hatt eit verksted ilag en plass! Da kansje det ha blitt gjort litt meir :lol: Var ein tur hos Joachim og sveisa litt igjen idag [img']http://images.bimmers.no/files/ee1wp46ezw2xoy2ceta9.jpgTermostathus ferdig :)06ro04tk2c7xfzx9y3cm.jpgBakre eksos ferdig :)g7m7qunp1amb4s4mgaca.jpgSå fikk jeg gjort ferdig girkasseopphenget!ayjf789nv3cjgh7jjn0i.jpgFikk faktisk også tredd midtkonsollen over den ganske forstørrede girkassetunnellen! Noe jeg er VELDIG fornøyd med siden jeg har funnet ut att jeg vil ha så originalt interiør som mulig :)vd9flpr30qdv0dbvcgm5.jpgOg laget varmedekselet mot fuelcellen :D (usedvanlig dårlig bilde..) h58fepl0602omjzq39kf.jpgSå dukket det opp et bilde av mitt neste prosjekt og gitt! 850 med S38 og stoor-turbo :applause: Såå rått :twisted:
Skrevet

Hehe, regnet ikke med den var ekte nei! Men likevel en fin ide til neste prosjekt :D Ser veldig dårlig ut med tanke på oppstart og bremsing i år.... :( Begynner på kurs i morgen, og blir opptatt med det i 10 uker fremover. Var litt mer omfattende enn jeg trodde :? Har iallefall fått på plass oljekjøler idagl2q2xwe0cwcj6tleb9qw.jpg Bestilte meg noen overganger og gjenget opp i filterhuset.. Kurant med AN-koblinger :)

Skrevet

Bekjentskap av deg som burna noe så inn i helvete på Vågstranda i dag eller? Var jo sikkert snart 100 m med svartsport! Haha :P Var i hvert fall en BMW

Skrevet
Bekjentskap av deg som burna noe så inn i helvete på Vågstranda i dag eller? Var jo sikkert snart 100 m med svartsport! Haha :P Var i hvert fall en BMW

:D Sansynligvis! :D Siden det var rett ovenfor huset mitt! Holdt faktisk på i garasjen når det tok løs :D Men var var mørkt, så jeg fikk sett temmelig lite av det.. Men fin lyd og bra resultat :applause: Edit: det var visst ikke bare rett ovenfor huset mitt :lol:

Skrevet
Laget luft-føring til radiatorene..[ Bilde ]

Stadig stødige skritt mot strøkent resultat.. :)

og det bildet var coolt, så jeg brukte det til en utfordring på et amerikansk forum jeg "henger på"

Spennende å se om de finner ut åssen bil det er :)

Edit; fjerner det selvsagt hvis du vil..

Skrevet
Laget luft-føring til radiatorene..[ Bilde ]

Stadig stødige skritt mot strøkent resultat.. :)

og det bildet var coolt, så jeg brukte det til en utfordring på et amerikansk forum jeg "henger på"

Spennende å se om de finner ut åssen bil det er :)

Edit; fjerner det selvsagt hvis du vil..

Takker for det! hehe, nei bare la dem lure :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...