Joachim_M5 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Var ikke bare jeg som "ødela" tinger.. Eieren himself gikk bananas på innsuget med hullsag og fres... Syntes det blei litt dumt med et digert høl i innsuget, så da tok jeg å sveisa på et bend heller..! 80mm spjell funker
BMW E30 325 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 hatt noen timer bak rattet på denne, så her må jeg jo følge med, spennende
Oberland Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Hvordan har du tenkt å gjøre det med gasswiren? Gasswiren har jeg ikke tenkt på enda, men det må vel bli en custom av noe slag.. Mener jeg vet om ei sjappe som lager de som du vil
Oberland Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Blir bra dette. Bottne 71n da? Ja, må vel det! Ka effekt trur det det blir på 98 og med M7 kam? Redd det kjem til å stoppe i eliminatorpumpa.. Såg du ha benka fine tall med din!
Oberland Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Ordna litt eksos idag:) Bandasjert å gode greier!
Oberland Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Dette kommer seg Vidar Ja, stod å spekulerte litt istad å kom fram til det att det nermer seg drastisk kjøretur!! Å det er god inspirasjon det:D
Oberland Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Idag var det justering av diffen som stod på tapetet, samt sette over CV-knutene til sviktstålakslingene:)Godt gammelt verktøy:)Etter noe makk, slapp det akkurat på 250Ncm, som det skulleOriginal VS sviktstål:)
Jørgen-A Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Blir bra dette. Bottne 71n da? Ja, må vel det! Ka effekt trur det det blir på 98 og med M7 kam? Redd det kjem til å stoppe i eliminatorpumpa.. Såg du ha benka fine tall med din! Lett 750 på hjul med 98. eliminator pumpa greier vel ca1000 på bensin så den stopper den vel ikke i
Oberland Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Blir bra dette. Bottne 71n da? Ja, må vel det! Ka effekt trur det det blir på 98 og med M7 kam? Redd det kjem til å stoppe i eliminatorpumpa.. Såg du ha benka fine tall med din! Lett 750 på hjul med 98. eliminator pumpa greier vel ca1000 på bensin så den stopper den vel ikke i Hoho, det har jeg tru på! Pumpa er innebygd i tanken ser du, men da er det uansett ikke et problem!
Oberland Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Hvordan har du tenkt å gjøre det med gasswiren? Fant en løsning med originalwiren! Må bare få sveist braketten så er det fiks ferdig
Joachim_M5 Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 dra en tusj langs braketten mot røret, og send hele greiå utover mæ'n Bjørnar. Fikse ta i
Oberland Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 dra en tusj langs braketten mot røret, og send hele greiå utover mæ'n Bjørnar. Fikse ta i Faen me greit det! He begynt på ferie no, så i kan no ta me ein tur utover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå