Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda mer custom.. Når en bruker to ledd på rattakselen må man nesten ha en opplagring ekstra og! u3z9117cg7bny4qmn0oz.jpgDette lageret skal festes i torpedoveggen 8) Må ordne en eller annen solid brakett :roll:shfw36ipq455aehmixwu.jpgHar iallefall fått ordnet både tur og returslanger :)s9xcozoa4zosfqpkf6xq.jpg Så vart det nye hjul idag :D 8/9 17 gs retro :D Har forresten to nye og ubrukte 215/45 17 dekk til salgs.hd0ud7f98afyvv03r5de.jpg9hul0yxg7izxp1zflxm0.jpgVenter på senter-merke :x

Skrevet
Dæven du he stått på i Helga gut! Ta trur i bli steik bra :D Bilen bli sikkert en god del mer presis på styring enn med snekke! Å "bbs" Blir ikje feil på e24 :D

Ja, det blir visst ikkje av se sjøl desverre :D Trur RSane blir fin-fin når bilen kjem nedpå bakken :)

Skrevet

Takker for coole tilbakemeldinger folkens :D De slitte originale RSene jeg hadde, orket jeg ikke begynne å pusse opp der og da, men jeg skulle vel ikke solgt de nei :? De jeg kjøpte hos felgen-garage hadde vært noe å hatt nå! Men jeg fikk disse kopiene grisebillig, og da tenkte jeg som så att det er kansje likegreit siden de kommer til å bli litt "hardt" brukt.. Dvs jeg regner med det blir vrengt av og på endel dekk osv :lol: Synn å "ødelegge" originale på slik.. Men 18"! Det er vel saker som det er langt imellom!! Du snoker tak i forskjellig du :wink: BMW har forresten begynt å bruke alu-hardyskive! Kansje noe for gode gamle klassikere med mye power!? 4otebo9uf3vo3kiaryv7.jpgDenne stod på en F11 535dx

Skrevet

Den hardyskiva der er jo ikke akkurat stum den heller. Det er jo betraktelig mindre flex, men ser jo for meg at vulken slites fort med litt belastning...

Skrevet
Den hardyskiva der er jo ikke akkurat stum den heller. Det er jo betraktelig mindre flex, men ser jo for meg at vulken slites fort med litt belastning...

Den er nok langt fra stum nei, å det kan den heller ikke være :wink: Men siden den står i en såpass momentsterk bil, så regner jeg med att det er en grunn til att de har valgt denne istendenfor den gamle helgummi skiva..

Skrevet
Enig med yngve:p

Yngve, Org? Super rs, eller ombygde 16/17? Først nevnte syns jeg ser litt rart ut:/

Skal ta noe bilder :D

De er orginale, står 8.5X18 og 9.5X18 ET 13 i dem. :mrgreen:

Kan vel si man liker å snoke litt ja :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...