Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan løste du forresten problemet med at endeledda kræsja med stab.staget? Flyttet du stabstaget opp?

Og hvor handlet du de endeledda?

Skrevet
Hvordan løste du forresten problemet med at endeledda kræsja med stab.staget? Flyttet du stabstaget opp?

Og hvor handlet du de endeledda?

Kjører med M5/M6 stabstag nå.. Hadde gått med det jeg hadde og, men mye enklere å korte inn de originale "hundebeina" :P Har ikke gjort det helt 100% ferdig, da jeg vil ha riktig fjærbein-spacer først så jeg får alt i riktig posisjon.. Men stabstaget kommer over styrestagene ja.. Husker ikke hva firmaet som solgte uniballs het, men de tok seg iallefall godt betalt! #-o Det var heldigvis skikkelig kvalitet de solgte i det minste :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke stor å oppdatere om, men holder i det minste litt liv i tråden til jeg får samlet meg såpass att jeg får begynt å skru litt igjen :lol: Fått dreid o-ringspor i sjeldet og laget sentrerings-dor til clutchen i det minste!pnc9ujo84w5bckj1hjs1.jpglwpkvjpq75bi87x79bm2.jpgpzftmbpnmqyn3px7q5cx.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Blir et omsveist b35 innsug ja :P Skal bli artig å se hvor langt det henger med, men ser ikke helt hvorfor det ikke skulle holde til mitt effektmål.. Noen som har noen formening om hvilken utveksling jeg skal gå for? Har 3,07 3,25 og 3,43, men har ikke så lyst å slakte den med 3,25 da det er den alpina-diffen med kjøling :wink: Får heller bygge ny bakstilling der den passer bolt-on til neste sesong 8) Legger ved et lite stemningsbildepxfmoc2teh61qr3vns5a.jpg

Skrevet

Kjør 3,07 du...

Men det ventildekselet der kan du nok få noen kroner for, er et par oppe i Kristiansund som nok sikler etter det...

Skrevet

Ja, trur faktisk det heller mot 3,07:) Er nok ikke lenge siden en av de typene i kr.sund viste interesse for det toppdekselet nei:) Men det blir nok der der er;)

Skrevet

Bli kanskje ikkje så jævli gale likevel:

7000 omdr: 64,7 - 108,6 - 163,9 - 224,4 - 273,7 - 333,8

Ta e mæ 3.07 og 225/40-18

3.25:

7000 omdr. 61,1 - 102,6 - 154,8 - 211,9 - 258,6 - 315,3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...