Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
65 graders termostaten kan du bære arkivere Vidar, går ei eeeevighet å få opp oljetempen.. Hadde sånn i motoren som stod i e30'n..

Ska ikkje vare nødvendig så lenge du he stor nok radiator!

Bestilte me 3" Griffin t min no. :) E registeret 3" på din au eller?

Va rett før i bestilte 3,5", men da fikk blei den litt annerledes, så i ga faen.... :)

Tar nøyaktig 1 mil med rolig kjøring før oljetempen e på 60 grader med 65 grader termostaten :) ville ikke vært foruten på bane iværtfall, men dog har ikke jeg 3" griffin raddis på min.

Noen runder på rudskogen med full gass så begynner min å bli nokkså varm, men kjører en litt rolig på lang strekkene går det greit :)

60grader er vel litt i minste laget på oljen?

Skrevet

Driver å spekulerer i å bygge verksted for tia! Har god plass på tomta til et på 100m2 som blir et påbygg på "uthuset" jeg har fra før på nesten 60m2 :P Kan få til 4,80m takhøyde i "nydelen"! Har kjøpt inn div saker og ting i det siste som jeg kunne plassert i den gamle delen, sammen med et delelager og en smie til grovarbeid.. God gammel atlas copco med 600 liters tankc4eac35q3zncuqsj7cej.jpghk3zi5vjgtiz530e9f98.jpgDekkmaskin, balanseringsmaskin og sjokk-fyller1anekcqhmxtyh3apg9i4.jpgb030m22v3h6rfjlfyndb.jpg67sw8jn5830tsnk5cv90.jpgPluss att jeg kjøpte meg en dreiebenk for noen mnd siden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...