Oberland Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Høres bra ut! Tok hullene så langt inn på plata som mulig for å få mest mulig avstand til sømsveisen og, så detta har jeg tru på! Ligger forhåpentligvis et coilover-kit og nye fjærbeinspacere til E34 (levert av nordic motorsport) å venter når jeg kommer hjem igjen og:) Det gledes! Blir å bruke E34 spindler siden jeg hadde to med "nye" bremseskjold og innkorta svingarmer liggende.. Begynner å få veldig lyst å kjøre nå..:/
Oberland Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Menst jeg venter på nye framskjermer må jeg vel nesten prøve å finne på noe annet å gjøre på denne gamle bilen.. Så jeg får vel prøve å få på den berømte Alpina-diffen snart! (Selv om jeg har lagt den ut for salg) Så for å slippe å modifisere/forandre på noe som helst av Alpina-delene, bestemte jeg meg for å lage ny bakstilling.. Fant ut att jeg måtte ha en jigg for å få nøyaktig posisjon på den originale diffen!Tok naturligvis en del kontrollmål i tillegg Mye rart man kan bruke et gammelt brøyte-skjær til Så var det å skjære bort kappen av E28 traversen å tilpasse festebraketten fra E34..Denne må da sveises skikkelig fast, for så å lage noen forsterkninger sideveis. (mulig jeg må ta bort feste til bærearmen midlertidig for å komme skikkelig til..) Kommer flere bilder etterhvert Så skal det egentlig bare være å bolte fast denne bamsen her Da får jeg fin-fin utveksling i tillegg (3,23-1)
Lamek Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Blir bra det der:) Skal ikke vurdere å punkte fast en mutter på innsiden av festet til bærebrua? Ser det blir trangt der.. Så slipper du å plages med den når du skal montere brua:)
Oberland Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 Takker! Blir bedre plass enn det ser ut som Skal sveise inn justeringsbrikker og i tillegg, så da må jeg ha løs mutter..Lage til en liten bit til her nå, så anser jeg meg som ferdig Bare sandblåsing å pulverlakk igjen Men først etpar uker på jobb
Kristian Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Gleda me til den dagen na her står ferdig vidar blir bøøØØøst!
Oberland Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Gleda me til den dagen na her står ferdig vidar blir bøøØØøst! Lurer på når det blir... Fått gjort litt mer i alle fall! Eller tatt et steg tilbake? Syns det ble så kukete med tanken nedi reservehjulsbrønn, såå..Nå blir fuelcellen satt midt i bagsjerommet! Så blir det mye bedre plass til eksos osv Pluss att jeg tenkte å finne på noe lurt under der, så det ikke ser så "tomt" ut bakfra.. Var innom Bavaria i dag, å DER var det akkurat kommet ei feit skute inn dørene!! Var håpløst å få noen brukbare mobil-bilder, men i alle fall.. M6 gran coupe! WOW!Har også solgt cossien og kjøpt meg trekkvogn Fant fort ut att den måtte få seg en facelift! Kjørte rett på GS og handlet H&R senkesett, alle nye facelift lykter, svarte nyrer og quad eksos Bilder før og etter..Nå har det forresten vært stille og rolig i denne tråden lenge! Så få på noen synspunkter/meninger
Mjørgen Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Fin update på x5n gutt gjor c med facelift! Ikke dumt med tanken i midten heller.. Men hva lurt har du trengt på under der da?
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Ble godt med litt oppgradering på x5'n, synes den fortjente det også synes jeg du skal kjøpe deg nye felger, for da har jeg en kjøper på de du har på nå
Oberland Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Skrevet Juli 30, 2013 Fin update på x5n gutt gjor c med facelift! Ikke dumt med tanken i midten heller.. Men hva lurt har du trengt på under der da? Takker Må fintenke litt på det under bilen, men har en god plan surrende oppe i hodet Det er ikke snakk om diffuser eller noe slik Ble godt med litt oppgradering på x5'n, synes den fortjente det også synes jeg du skal kjøpe deg nye felger, for da har jeg en kjøper på de du har på nå Ja, det gjorde seg absolutt! Hva vil han gi? Det er 98% nye dekk. Å vet du om 4,8is felger? Dvs slike:Med 275 og 315*20.. Jeg synes disse ser veldig grei ut i virkeligheten Å noe større enn 20" er lite aktuelt pga komfort..
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Er nok kun felgene han er ute etter da han har e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå