Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres bra ut! Tok hullene så langt inn på plata som mulig for å få mest mulig avstand til sømsveisen og, så detta har jeg tru på! Ligger forhåpentligvis et coilover-kit og nye fjærbeinspacere til E34 (levert av nordic motorsport) å venter når jeg kommer hjem igjen og:) Det gledes! Blir å bruke E34 spindler siden jeg hadde to med "nye" bremseskjold og innkorta svingarmer liggende..:) Begynner å få veldig lyst å kjøre nå..:/

• 1 month later...
Skrevet

Menst jeg venter på nye framskjermer må jeg vel nesten prøve å finne på noe annet å gjøre på denne gamle bilen.. Så jeg får vel prøve å få på den berømte Alpina-diffen snart! (Selv om jeg har lagt den ut for salg) :lol: Så for å slippe å modifisere/forandre på noe som helst av Alpina-delene, bestemte jeg meg for å lage ny bakstilling.. Fant ut att jeg måtte ha en jigg for å få nøyaktig posisjon på den originale diffen!ozjyke8ro2x8dhrqk63y.jpgTok naturligvis en del kontrollmål i tillegg :P9bntk8nivn4s54v7a7iw.jpgMye rart man kan bruke et gammelt brøyte-skjær til :lol:h5dzm8hkevhf10rgx4r8.jpgSå var det å skjære bort kappen av E28 traversen å tilpasse festebraketten fra E34..jy153fl8sgmr8w16nseq.jpgrl84qwqt822xpm4ft56e.jpgDenne må da sveises skikkelig fast, for så å lage noen forsterkninger sideveis. (mulig jeg må ta bort feste til bærearmen midlertidig for å komme skikkelig til..) Kommer flere bilder etterhvert :P Så skal det egentlig bare være å bolte fast denne bamsen her :wink:0kadkbe1tres3q91ticg.jpgDa får jeg fin-fin utveksling i tillegg :applause: (3,23-1)

Skrevet

Blir bra det der:)

Skal ikke vurdere å punkte fast en mutter på innsiden av festet til bærebrua? Ser det blir trangt der..

Så slipper du å plages med den når du skal montere brua:)

Skrevet

Takker! Blir bedre plass enn det ser ut som :) Skal sveise inn justeringsbrikker og i tillegg, så da må jeg ha løs mutter..cit611mml5s6ilg53u7r.jpg76s53k5px4tlr00d9kr2.jpgLage til en liten bit til her nå, så anser jeg meg som ferdig :Pic6hw1nlrcaf6avvqs5w.jpg Bare sandblåsing å pulverlakk igjen :lol: Men først etpar uker på jobb #-o

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Gleda me til den dagen na her står ferdig vidar :) blir bøøØØøst!

Lurer på når det blir... Fått gjort litt mer i alle fall! Eller tatt et steg tilbake? Syns det ble så kukete med tanken nedi reservehjulsbrønn, såå..oov5hwzb6kt1oiam6dp0.jpgxhwz6qzp4iq65fk4a0yh.jpgNå blir fuelcellen satt midt i bagsjerommet! Så blir det mye bedre plass til eksos osv :P Pluss att jeg tenkte å finne på noe lurt under der, så det ikke ser så "tomt" ut bakfra.. Var innom Bavaria i dag, å DER var det akkurat kommet ei feit skute inn dørene!! Var håpløst å få noen brukbare mobil-bilder, men i alle fall.. M6 gran coupe! WOW!xsrrut2ts2jbr9vtftve.jpg2k9dqskw1xs6lx94hdsw.jpgt1vrugchs9rixzicqshp.jpgHar også solgt cossien og kjøpt meg trekkvogn :lol: Fant fort ut att den måtte få seg en facelift! Kjørte rett på GS og handlet H&R senkesett, alle nye facelift lykter, svarte nyrer og quad eksos :P Bilder før og etter..8glo9fuif8o8h5ks69sx.jpgbaa6kdn2kio2hnzh0lxp.jpgs8yoa5drwyi1rmb0mrg9.jpgh1nep9r97nn53up32079.jpg8rtk397h9v7ch0oq8ar2.jpg1ebtug573aod6yed960n.jpgyr89re2or8b4u0sskddl.jpgNå har det forresten vært stille og rolig i denne tråden lenge! Så få på noen synspunkter/meninger :!::wink:

Skrevet

Ble godt med litt oppgradering på x5'n, synes den fortjente det ;):P

også synes jeg du skal kjøpe deg nye felger, for da har jeg en kjøper på de du har på nå :P

Skrevet
Fin update på x5n gutt :) gjor c med facelift! Ikke dumt med tanken i midten heller.. Men hva lurt har du trengt på under der da? :D

Takker :P Må fintenke litt på det under bilen, men har en god plan surrende oppe i hodet :wink: Det er ikke snakk om diffuser eller noe slik 8)

Ble godt med litt oppgradering på x5'n, synes den fortjente det ;):P

også synes jeg du skal kjøpe deg nye felger, for da har jeg en kjøper på de du har på nå :P

Ja, det gjorde seg absolutt! Hva vil han gi? Det er 98% nye dekk. Å vet du om 4,8is felger? Dvs slike:a32dnql4q8cmejxshhhh.jpgMed 275 og 315*20.. Jeg synes disse ser veldig grei ut i virkeligheten :) Å noe større enn 20" er lite aktuelt pga komfort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...