Oberland Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Pluss att jeg har sendt inn søknad om å få lov til å spleise disse to.. Har ikke så altfor stort håp om å få det til, men prøver iallefall:) Delebilen er en 740 4,4
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Det var jo på ingen måte dumt å montere en luke der da. Og så flesker du til med litt kitt som ikke limer, bare tetter - så slipper du unna fra litt støy i samme slengen...
Mjørgen Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Bra jobba Vidar! 6arn bli heil rå! Håper du for godkjent z3 æu E motorn i 6arn ferdig da?
Oberland Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Bra jobba Vidar! 6arn bli heil rå! Håper du for godkjent z3 æu E motorn i 6arn ferdig da? Takker for det du:) Motorn e vel så godt som ferdig ja, gjenstår å montere datasprut og sveise spjeld på andre sida av innsuget:) Å montere clutch da.. Har alt som trengs bortsett fra clutch.. Men ting e på gang der også.. Har bestilt tilton rally med andre ord:)
Mjørgen Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Hoho bli artig og montere! bli kjøring t våren da sjønna i? Ska du ha lakk på bilen æu ?
Oberland Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Har eit håp om det iallefall, men sa vel det samme i fjor.. Litt nermere no da.. Får sjå korti det blir lakk, men ska gjær ferdig alt det andre først iallefall!
Oberland Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Driver å vurderer SERIØST for tia å droppe M-pakken! Vet ikke helt hvorfor, men syns på en måte det blir litt mer "snert" over spes bakenden uten.. Noen innspill? Lurer forresten også litt på ka dei i alpinaen akkurat har gjort på???
Pedi Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Dammit... Jeg tror jeg må ha meg en E24 igjen.... Klarer liksom ikke å gi slipp på det utseende...
Mjørgen Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Hehe ja i synes sveisen va litt rufsete på dei så e ikje godt å vite ka som har sjedd der:-D I meina vertfall att e24 e finast bare med front å hekkspoiler:-)
knut_olestad Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 De ser helt klart bedre ut kun med fronten, men det er nå min lille mening
///MoePower Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Har kun front og hekkspoiler på min også, syns det ser mer "elegant" ut slik. Skjørtepakken bak og på sidene smelter liksom ikke så bra inn i bilens øvrige design.
Pal Ostgard Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 De ser helt klart bedre ut kun med fronten, men det er nå min lille mening Og min...
Oberland Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Hehe, da var det kansje ikke så dumt tenkt likevel da:D Noen som har en vanlig csi-front da?
Runar-CSi Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Nei det må være m-front eller alpina. Helt klart kulest uten hekk, jeg liker de godt med småe skjørt ala zender eller lignende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå