ErikShamirian Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Hei alle godfolk.. Jeg ønsker å bytte kassen min fra 5 til 6 girs kasse for v8eren min.. har leitet alt fra sverige til danmark uten noen som helst hell.. håper noen her inne kan vær snill og hjelpe meg.. På forhånd tusen takk
S.Hafsmo Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Skal du bygge om anbefaler jeg delebil fra f.eks Sverige. Det lønner seg raskt, og du er helt sikker på at du ikke må avbryte/utsette hele prosjektet fordi du mangler enkelte småting underveis.
Eirik Viste Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Det er et godt tips å kjøpe en hel bil. Men da går det også mye tid og penger til en så lang tur for å hente bilen hjem. Jeg skal snart i gang med et 540 ombygg med 6 trinns man. kasse og har alle delene som trenges. Hvis noe skulle dukke opp er det en liten sjanse for at jeg kan selge delene som du trenger. Jeg har nå også en ferdig ombygd E32 740 med 6 trinns ma. kasse som er i topp teknisk stand. Nesten alt av slitedeler er nytt eller nesten nytt. Denne bilen skal nå selges og et bytte med mellomlegg fra din side kan være aktuelt. Bilen står i Stavanger og kan sees og prøvekjøres der. Hilsen Eirik. 92 22 65 44 .
ErikShamirian Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Skal du bygge om anbefaler jeg delebil fra f.eks Sverige. Det lønner seg raskt, og du er helt sikker på at du ikke må avbryte/utsette hele prosjektet fordi du mangler enkelte småting underveis. God dagen.. joda, det er ikke første gangen noen sier til meg at jeg må hente en delebil fra sverige.. greien er at jeg hverken har tid eller kunnskap, en overhalt kasse vil koste alt fra 7000-15000 kroner, en heile delebil vil koste alt fra 25 000-110 000 (avhenging kor strøken du vil ha den) selvsagt vil du kanskje gå i pluss vis du selger alle delene etter på.. men da må du bruke mangfoldige timer på det, og eg med den jobben min har ikke tid til å tørke meg bak engang, så dele bil er nokså utelukket, det er nok i ALLER VERSTE tilfelle.. men tusen takk til alle man for gode råd
S.Hafsmo Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Jeg kjøpte delene til min konvertering litt her og der, og det ble totalt rundt 30k før den var i drift på bilen. Får du en 530i delebil for 20k har du jo nesten gratis kasse når resten er solgt. Overhalt kasse til 7k? får du tak i det ville jeg slått til. 15k var og egentlig ikke så ille pris for en overhalt kasse.
ErikShamirian Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Jeg kjøpte delene til min konvertering litt her og der, og det ble totalt rundt 30k før den var i drift på bilen.Får du en 530i delebil for 20k har du jo nesten gratis kasse når resten er solgt. Overhalt kasse til 7k? får du tak i det ville jeg slått til. 15k var og egentlig ikke så ille pris for en overhalt kasse. eg har funne et par kasser til den prisen ja, men frakten koster nester 3 ganger med enn selveste girkassen.. %"#%"%#"#%""&)¤8 blir jo heilt galen av dette mongo opplegge!! off men vis du hørrer noe i framtiden kan du vær snill og legge igjen et beskjed til meg? du får ha tusen takk for hjelpen eg setter stor pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå