ZhilleN Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hvor har du gjort av s54'n som stod nedi Anders? 2jz i e30 er jo noe spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 S50B32'n ble solgt den gitt ja, det er litt sært men sånn ble det hehe _anders: ja har hørt non rykter om de der nå.. men de er jo dyre som fy.. jeg jobber på Toyota i porsgrunn så jeg får en ny orginal en meeeget billig.. den gamle har jo gått 130 000km å tilegg sitti i bil som gikk rett i fjellveggen.. pluss at jeg mangler den skiva som skal være på innsiden av hjulet... så hele hjulet har subba godt i noe greier å det var jæææævli varmt, så jeg tror det var varmegangen som tok det rett å slett.. var null forvarsel! bare PANG!! spruta i 1000 knas.. 1/4 del av skiva lå oppå vangen i motorrommet å var rett før den gløda trur jeg.. hehe.. prøver med ett nytt orginalt nå så blir det ett ATI i vinter tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Den lilla M3"n er min og er til salgs for høyeste bud til den som har penger .Og jeg vet den ikke er gull. Men den er rustfri og i bra stand . Ok, men en ca utropspris/start har du vel en indikasjon på. Spec på motor osv hva som er gjort med den? Forstår som denne ikke er Tollet inn enda?? og hva er i så fall den avgiften Du kan godt sende meg en PM, prøvde å spørre deg om dette på treffet, men ble ikke klokere da! penger?? ja de ligger bare der de og venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 150 er vel en start . Den er svensk så jeg bare låner den av eier , er gammle bilen til Khøler . Alt på bilen ble resturert i 2000 og da kom dette på 300 000 svenske kroner ifølge Khøler , men han er jo ikke den billigste heller . Motoren fikk da ny veiv så den ble 2,5 , har en perm med pappirer og mener det står der at den var 237 HK . Men om du lurer på mye så er det lettere og ringe meg da jeg er bedre til og prate enn og skrive. 90643405 Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 nice. gikk nesten for samme selv, men endte på M igjen. Hva gikk du for? S54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 nice. gikk nesten for samme selv, men endte på M igjen. Hva gikk du for? S54? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Dårlig med film av 2jz bilen gitt... Første turen iHelga etter bygging! Dukker vel opp no etterhvert;) Mått avbryte banekjøringa etter 7 runder da vektskiva på Veiva gikk i tusen knas å slo i stykker viftereim strammern...;( Noen med fler bilder? Er ganske dårlige de originale svingningsdemperne der. Men er mye fine å få kjøpt Ja ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 nice. gikk nesten for samme selv, men endte på M igjen. Hva gikk du for? S54? hihi Hehe - S54 er den nye folkemotoren i eldre BMW gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, bare bra det. For det er en vesentlig mye bedre enn S50'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Mitt bidrag Denne her er passe strøken med bare 79' på telleren Samt denne med 75' på telleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 + Fra venstre: Størst negativ camber, Beste orginale, Peoples Choise, Beste Modifisert, Beste RAT Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Så noe smått ifra søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 mye bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Mye flott å se på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 off. sku ha vært der..! håpe det blir samme treff neste år. mye gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå