stianw Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 er det noen som vil dele søknader om godkjenning av ombygd bil hos biltilsynet?
jolly Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Da må du nok til biltilsynet og få deg et skjema....som fylles ut. Till.opplysninger må/kan gies på eget skjema. Biltilsynet er ikke intr.i en pent utformet søknad. Det vil bare ha statiske fakta som omhandler ombyggingsprosjektet før og etter.
Yngvejos Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Da må du nok til biltilsynet og få deg et skjema....som fylles ut. Till.opplysninger må/kan gies på eget skjema. Biltilsynet er ikke intr.i en pent utformet søknad. Det vil bare ha statiske fakta som omhandler ombyggingsprosjektet før og etter. Jeg sendte bare en kjapp mail og sa hva jeg hadde planer om å gjøre og hvorfor jeg mente at bilen tålte det. Var maks 5 linjer lang. Fikk positivt svar på søknaden ett par uker etter. Mal: Søknad om ombygging Jeg søker herved om å bygge om BMW 316i "sett inn skiltnr her" til 320i. Da 320i har andre fjærer forran, vil jeg montere fjærer forran fra 320i. mvh Navnet ditt Legg ved delenr på essensielle deler fra de to bilene det gjelder for å bevise likheter og forskjeller. Bremser, dempere og fjærer er det de er mest interessert i. Vis at du har gjort litt research og vet hva du driver med, så går det nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå