jolly Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Hei. E39 !! Har en litt rar mekanisk lyd fra "bakvagnen" Noen tipset meg at det var fjæren som hadde sklidd ut av gummiforingen. Kan virke som et "nerde" spørsmål ,men er det noen som har et tips eller en DIY i ordsform på hvordan fikse dette ? Nei....fjæren er ikke knekt Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Jekk den opp, og prøv å vri på den. Skal egentlig være grei skuring det. Du ser jo iallefall om fjæra sitter i de spora den skal sitte.
jolly Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Da bør jeg vel jekke på akslingen da , og ikke på jekkfestet slik at jeg slakker fjæren...
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Du kan ikke jekke på akselen, for da blir den pressa sammen, og vanskeligere å vri på om den faktisk har vridd seg ut av sporet sitt.
jolly Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Var jaggu ene fjæra som var røket..på baksiden av demper...vanskelig å se Noen som har en fin DIY på en sedan ??? (E39)
Robin L Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 http://www.cardomain.com/ride/272803/20 ... ies/page-3 det er veldig enkelt. guiden der er riktignok en e38 men er nesten det samme. bare at baksetet ditt er litt annerledes. ta ut baksetet og hatthylla, så kommer du til dempertårnet under noe isolasjon der. så er det bare tre muttrer i toppen der og en bolt i bunnen ved navet. så er den ut. så må du ha fjærklemmer selvsakt.
kvammis Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Også må man løse den bakre (øvre) bærearmen for å få fjerbeinet ut
jolly Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Takk....fant en på autopower.se også...under Gör-det-själv og Mekartips ... My bra bmw diy's der faktisk.. Men takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå