StasVogna Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Noen har knekt seg inn i 520'en min idag og tatt en del deler Bla. lmm og alle releene. Er det noen som har en oversikt over hva jeg mangler? Er ikke alle options på bilen, men hadde vært greit med en oversikt over hva som skal hvor... Ja.... er nå på jakt etter nye releer og lmm med slanger hvis noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 off herregud. er folk til alt å ja. håper du finner ut av dette lett : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hei har sående en hugget E34 M5 i Moss! Kom deg ned der og hent det du finner på du kan bruke. Men vet ikke hva som står igjen, men det som er der kan du få av meg gratis og franko:-) Vet hvor kjipt der er å bli køddet med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Enkelte er bare helt fantastisk avogtil.... Håper det ordner seg med nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Måtte trekke litt på smilebåndet, tenk og bryte seg inn i en bil, og gjøre jævelskap for andre for noen hundrelapper og en lmm ? Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StasVogna Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Takk til E28 TURBO for at jeg fikk lugget releene av M5'en hans. Men jeg har søkt en stund etter layoutskjema for sikringsboksen, men finner ingenting så hvis noen med lik sikringsboks kunne hjulpet en venn i nøden, og skrevet opp type og hvor de skal, så hadde jeg vært evig takknemlig. Bilen har forøvrig ingen andre options enn elektrisk takluke, tåkelys, el-speil og elvinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StasVogna Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Måtte trekke litt på smilebåndet, tenk og bryte seg inn i en bil, og gjøre jævelskap for andre for noen hundrelapper og en lmm ? Fantastisk Jepp...De tok de slitte vidusviskerne mine, og den uorginale girkula, samt radioen uten cd-spiller også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 her http://www.e38.org/e34/e34_91_etm.pdf ihvertfall alle plasseringene av diverse releer i bilen din....tok bare en e34 91 mod...vet ikke hva du har men resten finner du her : http://www.e38.org/e34/ under electronics om du har en annen modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Her er for 90 modell....så det ikke før nå : http://www.e38.org/e34/e34_90_etm.pdf (at det var 90 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Veit ikke om dette hjelper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Håper dette vil hjelpe deg E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 kan prøve å huske å ta noen bilder av min i morgen. hvis ikke jeg svarer her, send meg en pm. jeg jobber overtid i morgen men. har en 91 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StasVogna Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Takk for hjelpa alle sammen Fikk sett på bilen 520'en til en kollega, som viste seg å være lik min. Fikk tatt bilder av alle releene, så nå vet jeg det jeg trenger (tror jeg ) Kommer tilbake til tråden hvis det viser seg å ikke virke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå