Gå til innhold

Andros og Morty999's Roadtrip til ACR i Mo (bilder)

Share

Anbefalte innlegg

Mere bilder :D

Skal pøse på nå.. ;)

Litt tid til overs så fikk montert InboardCam :D

DSC_0287.jpg

Pakket å klart for avgang.. :)

DSC_0286.jpg

Såklart helt feil vogn å dra med en bimmer, men får trøste oss med at ikke en av di to ford'ene kunne dra vogna.. :) Konklusjon, Bmw er best.. ;)

DSC_0314.jpg

DSC_0331.jpg

Liten pitstop sammen med andre bobil/camping turister.. Sjekke om alt er ok etter å dradd vogna opp Saltfjellet.. :)

DSC_0335.jpg

En sierra med navigasjonsproblemer klarte å treffe plassens eneste snøflekk.. 8) Heldigvis 4x4 da.. :)

DSC_0336.jpg

Ankomst Torsdag, fremst i køa av betalende.. 4 timers venting for å komme inn..

DSC_0343.jpg

Arti å sette sammen et 3x6 og 3x3 partytelt uten bruksanvisninger da vettu.. :P

DSC_0348.jpg

Men med litt hjelp gikk det fortere.. ;)

DSC_0352.jpg

Voilà !

DSC_0355.jpg

Ensom å alene på Campen på Torsdag.. :P

DSC_0358.jpg

Velfortjent grilling !

DSC_0364.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mickey finns er vell litt pusete? ;D

Joda.. :P Bare for å varme opp litt på torsdag, kunnja ikkje hiv sæ rett på Captain Morgan, mått kom sæ opp tili på fredag.. ;)

Forresten, va det dæ det bynt å brinn t altså på ACR? Jeg kjørte forbi deg på strekka før breisladden, å så det brann, før jeg blinka med bremselysa å veiva med armene ut ruta mi til deg.. :) Hva kom brannen av? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. :P Bare for å varme opp litt på torsdag, kunnja ikkje hiv sæ rett på Captain Morgan, mått kom sæ opp tili på fredag.. ;)

Forresten, va det dæ det bynt å brinn t altså på ACR? Jeg kjørte forbi deg på strekka før breisladden, å så det brann, før jeg blinka med bremselysa å veiva med armene ut ruta mi til deg.. :) Hva kom brannen av? :?

Hehe, var meg det brant til ja, bare å se videoen! Tok fyr i no tectyl i skjermen og eller ledningsnett i motorrom ved gjennomføringa i torpedoveggen. Og ja, jeg så dere veiva osv. men hadde mistet all brems, så var jeg litt usikker på om det brant føst, eller om det bare hadde blitt "veldig" varmt. ;)

Dere tar turen til høsten, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var meg det brant til ja, bare å se videoen! Tok fyr i no tectyl i skjermen og eller ledningsnett i motorrom ved gjennomføringa i torpedoveggen. Og ja, jeg så dere veiva osv. men hadde mistet all brems, så var jeg litt usikker på om det brant føst, eller om det bare hadde blitt "veldig" varmt. ;)

Dere tar turen til høsten, også?

Så filmen først etter jeg kommenterte her, å gjenkjente det jeg så i speilet på bilen min når du reiv av deg skjorta å prøvde å slukke brannen med den.. :applause:

Kjipt at noe slik skjedde, ble vel ukjørbar bilen etterpå regner jeg med mtp ledningsnettet smelta ved gjenomføringa?

Rikti slik jeg forsto at varmen fra turboen antente tectylen? Som igjen smelta ledningsnettet? :?: <

Håper jeg får til å ta turen til høsten også ja.. :) Men da med min egen e28 som er under oppbygging.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet tili Fredags morgen av et jævli til brøl utafor.. :) Viste seg at en kjenning kom nedenom for å låne pit'en litt å no verktøy, for siste finjustering osv før kjøringa begynte den formiddagen! :)

DSC_0369.jpg

Morten arbeider med å ta av pleniumet på m88'n.. Mens en liten tilskuer på kjøleslange ser på.. :)

DSC_0375.jpg

Dagens første dekksett.. :D Alpina felgene med dekk måtte si takk for seg :P

DSC_0380.jpg

Atter et sett med dekk måtte legges om, og litt sjekking om bolter osv satt godt! :)

DSC_0381.jpg

Mr.Cobra Mustang måtte jo også legge om noen dekk, la igjen bak seg 201 meter med svartspor i første heat på drag delen.. :D

DSC_0384.jpg

Bmw på tverra foran oss også :)

DSC_0397.jpg

Etter x-antall sett dekk første dag ga vi oss.. :) Runde på lokale bilverksteder og hamstra mer dekk til lørdagens kjøring ;)

DSC_0411.jpg

APedersen fant veien til vår lille hule også å stakk innom for litt bmw prat :)

DSC_0427.jpg

Flere bortom å var nysgjerrig på hva motor som sto i e28'n, og Morten forklarer :)

DSC_0430.jpg

Var det bare meg å Morten eller vistes lappen på stringen under denne thigts'en 8)

DSC_0470.jpg

Denna var en kjenning som stadig dukker opp treff etter treff :)

DSC_0600.jpg

En klassiker er det alltid plass å skrive om når man kommer over noe slik :)

DSC_0601.jpg

RobKill's kjedelige hendelse.. :? Godt at den var kjørbar å kunne kjøre hjem slik sine 90mil :)

DSC_0630.jpg

M3Yngve var også til stede :)

DSC_0661.jpg

M3Yngve med flat pedal :) Rått å se inngangen i svingene han tar.. !

DSC_0710.jpg

Morten i farta!

DSC_0748lite.jpg

Morten gliser fælt da han kommer i skilpadde fart med et heelt sprengt høyre bakdekk.. :)

DSC_0758.jpg

Go gammal 7'er utpå.. :) Noen her inne?

DSC_0760.jpg

Lite gummi igjen her ja

DSC_0768.jpg

Campen, ikke noe å skryte av å ligge utpå en steinfylling! Takk gud for campingvogn!

DSC_0775.jpg

Også en måte å bli kvitt dekka sine på sent en lørdagskveld :)

DSC_0790.jpg

Prøvemontering av 18", takk til M3Yngve for lånet :)

DSCN0737.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...