Anders_w Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 da er det vel kanskje på tide og blottlegge hva jeg har puslet med i vinter:) Solgte S50B32 motoren min å endte opp med en 2jz blokk, topp å kasse! dett var da starten! blir vel mange som hater meg for dette men det er fy fy med grisehjerte i e30'n men dette grisehjertet syntes jeg faktisk e30'n fortjener Specs og deler som er kjøpt og montert: -2JZ-GTE 1996 mod. -km 128 000 -ARP i topp -grenrør T4 -KKK29 lastebilturbo -3,5'' Downpipe og 3 '' eksos, 4'' dieselstuss -50mm Godspeed Wastegate -PPF Blackline 50mm Dump -Fuel cell 60L -An8 bensin tur og An6 retur -Aeromotive BTR limited Polished edition -3'' alu trykkrør -svarte silikonslanger -600x300x76 cooler -80mm gasspjeld -plenumsinnsug -4'' luftfilter -siemens deka 850cc høyohms dyser -Standard blokk og topp -Aristo bunnpanne (sump foran) -7MGTE 5 trinns girkasse -Custom motorfester -Autronic SMC -MSD DIS4 tenningsboks -Standard Coiler -custom mellomaksel -OBP pedalboks -Toyota motorsport girkule (LoL) -E36 M3 custom radiator i alu -alu ekspansjonstank med PPF kjølehals og lokk -lilla eloksert Fuel Rail -Lilla elokserte kamdrev (justerbare) -Billet reimhjul i blank alu -Clutchmasters steg 4 trykkplate med 4 puch sinterlamell -JDM Svinghjul -HPO bensinfilter -AN10 oljekjøler ++++++++++++++++++++++++++++++++ Eller ligger det myye jobb bak dette å har slitt meg i hjæl mer eller mindre for å rekke årets sesong! Turen gikk til PPF 20 mai. og første oppstart var natt til 18 mai.! så litt stressa da kan du si. skal legge ut hele bilderserien her litt å litt:) sånn ca i riktig rekkefølge:) men beklager bildekvalitetene....;( har kun prioritert skruing skruing å atter skruing så derfor ble alle bildene tatt med iphone 3gs.. beklager dette.. er nok en milliard ting jeg har glemt, så gjerne spør om dere lurer på noe
Jørgen-A Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 bra med tråd! ser meget bra ut! syns det er tøft med grisehjerte i e30 jeg!=)
SSM Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget oppegående prosjekt! Liker finish arbeidet du legger i det. Forventer en film av dette her altså
_anders Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Tøffe greier Må få fram mere bilder av komplett motorrom nå, og ikke minst film
Clerion Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Fy faen så rått! Gleder meg til å se mer av dette, ikke minst film !
Anders_w Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 går så tregt å legge ut bilder her idag.. men jobber med å legge ut alt jeg har stay put:) kommer effekt resultat og benkepapirer ettehvert:)
Jørgen Lie Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Dere Wenås-karene skuffer aldri, og har heller ikke gjort det nå Tommel opp! En kompis bygde samme motor i sin E30 M3 for noen år tilbake, og det er meget tøft med et sånt grisehjertet i E30
Gjest atlis Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Denne her er så jævlig bøs. Motoren er perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå