Chad Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Heisann Har 1 par tåkelys til salgs, de er helt fine utenom at det ene feste på den ene tåkelykta er knekt, det var det også når de var montert på min bil, men du ser ingen forskjell på tåkelysene, er akkurat som de skal være Har ikke peiling på pris, så jeg selger bare til høyeste bud.. De sto på en 520 e39 98' forresten, grunnen til salg er pga jeg har byttet til m5 front med xenon tåkelys. Er i Stavanger område. - Chad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ingen intressert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Er festene i orden på høyre side? (passasjer siden) Gir deg 300 for begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Jeg byr også 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Kan mest sannsynlig hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 På høyre side har det ene feste knekt sånn hallveis, men du får festet det uten problem Henting hadde vært best 300 er gudd det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Takk for handel, henger godt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Takk i like måte, kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå